بازدید 3011

نجات هفت دریانورد در آب‌های استان خوزستان

کد خبر: ۸۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 31 January 2019

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره)، موفق به نجات جان هفت دریانورد گرفتار شده بر روی یک فروند لنج صیادی در حال غرق در اروندرود شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، امین موسی پورامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک فروند موتور لنج صیادی در بامداد 7 بهمن ماه به دلیل آب گرفتگی اعلام شرایط اضطرار و تقاضای دریافت کمک کرد که مراکز جستجو و نجات دریایی مستقر در منطقه پس از دریافت پیام نسبت به اعزام فوری شناورهای نجات و انجام هماهنگی لازم اقدام کردند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و هماهنگی شناورهای نظامی مستقر در منطقه افزود: همکاری شناور تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در انجام این عملیات موفقیت آمیز نقش ارزنده‌ای داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به وقوع طوفان‌های لحظه‌ای این سومین اقدام به هنگام و موفقیت آمیز مرکز جستجو نجات دریایی بندرامام خمینی(ره) برای نجات دریانوردان از خطر غرق شدگی در ماههای اخیر به شمار می‌آید.

مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره) و سه پایگاه فرعی آن در شمال و دهانه اروندرود و سجافی، برخوردار از تجهیزات پیشرفته مخابراتی و شناورهای آماده به کار در طول شبانه روز هستند که به پایش حوزه استحفاظی دریایی از سواحل بحرکان تا اروندرود می پردازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر