بازدید 7731

خداحافظی اسماعیل مطر از تیم ملی همراه با اشک+عکس

کد خبر: ۸۷۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 30 January 2019

جام ملت های آسیا برای امارات به بهترین شکل پیش می رفت و آن ها امیدوار بودند پس از 23 سال به فینال این رقابت ها رسیده و آن جا هم طلسم قهرمانی را بشکنند اما یک گام مانده به طلسم شکنی، امارات به قطر خورد و با شکست پرگل و تحقیر آمیز کارش را در این رقابت ها به پایان رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، اماراتی پس از مصدومیت عموری، اسماعیل مطر را به تیم ملی بازگرداندند و پیراهن شماره 10 را هم به او دادند تا او به عنوان لیدر تیم امارات، راهنمای جوان ها در راه قهرمانی باشد اما درطول تورنمنت او هرگز نتوانست جای خالی عموری را پر کند. مطرِ 35 ساله که روزگاری بازیکنی شاخص در آسیا و حتی جهان محسوب می شد، در آخرین تورنمنت ملی اش اکثرا نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به زمین می رفت و در همان 45 دقیقه نیز نمی توانست دوندگی خوبی داشته باشد و دیگر تکنیک، قدرت شوت زنی و دقت پاس را هم مثل قبل نداشت.

شب گذشته پس از دریافت دو گل در نیمه نخست، زاکرونی در دقیقه 45 مطر را به زمین فرستاد تا پشت سر مهاجمان بازیسازی کند و نتیجه را برگرداند اما قطری ها این اجازه را ندادند و دو گل دیگر هم در زمان حضور مطر در زمین زدند تا آخرین بازی ملی ستاره اماراتی در مقابل چشمان هموطنانش بابدترین وضعیت به پایان برسد.

او که از 2002 در تیم الوحده امارات حضور دارد و در روزهای تلخ و شیرین فوتبال ملی امارات حضور داشته، حالا به پایان خط رسیده و شاید حالا فکر کند که بهتر بود اصلا به تیم ملی بر نمی گشت تا اماراتی ها با خاطرات بهتر، اسماعیل را به یاد می آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست