بازدید 3584

نتانیاهو با مقام‌های ارشد روسیه دیدار کرد

کد خبر: ۸۷۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۶ 30 January 2019

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه در فلسطین اشغالی با مقام‌های ارشد دولت روسیه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه در فلسطین اشغالی با مقام‌های ارشد دولت روسیه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل با «آلکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه روسیه در امور سوریه و «سرگئی وارشینین» معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آنطور که این وبگاه گزارش کرده، این ملاقات در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی صورت گرفت . در این دیدار علاوه بر نتانیاهو، «معیر بن شباط» مشاور امنیتی و سرلشکر «عارون هالیوا» رئیس بخش عملیات ارتش این رژیم شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش، مقام‌های صهیونیستی و روس در این دیدار درباره «ایران» ، «سوریه» و «تقویت هماهنگی‌های امنیتی» به رایزنی پرداختند.

این دیدار در حالی صورت گرفت که «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در فلسطین اشغالی هفته جاری در مصاحبه‌ای به صراحت گفت درخواست تل آویو برای خروج نیروهای هم‌پیمان ایران از سوریه غیرواقعی است.

ویکتوروف در این گفت‌وگو تاکید کرد: «مسکو به طور فزآینده از دخالت اسرائیل علیه همسایه شمالی‌اش (سوریه) که جنگ به آن آسیب زده ،مایوس شده ؛ اما تلاش می‌کنیم اسرائیل را به تغییر شیوه قانع کنیم. روسیه از دولت سوریه در زمینه لجستیک، دیپلماسی و نظامی حمایت می‌کند.»

ارتش رژیم صهیونیستی هفته جاری، چند مرحله به مناطق مختلف سوریه از جمله اطراف دمشق حمله کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار