بازدید 4308

ممنوعیت سگ گردانی در تهران

کد خبر: ۸۷۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 29 January 2019

رئیس پلیس پایتخت گفت: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده‌اند اظهار کرد: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودروها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به نحوه برخورد با متخلفان گفت: قطعا در برخورد اول با افرادی برخورد می‌شود ولی نحوه چگونگی برخورد با آنها بعد از جلسه با دادستان اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
حدود 3 ماه قبل در یکی از پارک‌های محلی تهران، یک سگ بدون قلاده حمله کرد و پای همسرم را گاز گرفت. پلیس و اورژانس در محل حضور یافتند و نهایتا با آمبولانس اورژانس ایشان به بیمارستان منتقل شدند. در گیر و دار حضور پلیس و اورژانس،صاحب سگ با سگش فرار کرد.
اکنون بعد از صرف صدها ساعت وقت و بیش از یک ماه درگیر برای درمان،‌ و پیگیری در بیمارستان و کلانتری و پزشکی قانونی و مراجع قضایی، و پرداخت چند میلیونی هزینه‌ها، چون صاحب سگ متواری است و شناخته شده نیست، فقط یک پرونده باز در دادگاه داریم، اعصابی خرد و دیگر هیچ!
اگرچه اجرای این طرح دیر است،‌ اما هر موقع جلوی فجایع این‌چنینی توسط عده‌ای جامعه‌گریز گرفته شود، منفعت است. و مطمئنا برای عموم جامعه مفید است.
امیدوارم که این قانون به نحو احسن اجرا شود.
بابا اشکال ندارد بچه کوچک ها سگ ها را می بینند کلی خوشحال می شوند. تازه ما بیاییم در پارک ها و برخی خیابان ها برای آنها لانه ای کوچک یک متر در 1 متر درست کنیم برای سگ های بزرگ و گربه ها بروند آنجا بهتر است. بالاخره سگ نباشد و گربه نباشد آدم های وسواس و کاملا مذهبی و نازخوان هم از خدایشان می باشد آنها نباشند و می گویند حرف ما به کرسی نشست. بچه ها برای یادگیری در کتاب ها و غیره نیاز به چنین حیواناتی دارند.
با سلام
چه عجب یه غیرتی نشون دادید
دیگه تمام پیاده رو های محله ما شده توالت سگها
بهشون اعتراض هم میکنی، میگن شعور شهروندی نداری!!
بايد واسه سگهاي خطرناك باشه. از خودتون قانون در نياريد. قانون تصويب كنيد. قانون سليقه اي نميشه و خطرناكه ضد قانونه. اگه شخصي سگشو بخواد ببره دكتر چيكار بايد بكنه؟ اضطراري باشه چي ؟ صبر كنه دكتر بياد و تا اومدن اون بميره يا ناقص شه؟ تو كانادا براي سگهاي خطرناك بيت بال قانون وضع كردن كه با پوزه بند بايد بيرون باشن اون موقع شما همه رو به يه چوب مي رونيد؟ جواب اين سوالاتو بديد. البته بنده از سگ خوشم مياد ولي تو محيط خودش و اينكه تو اسارت و تنها نباشه اسيرش نكنيم سگ ندارم علاقه اي هم به نگهداري سگ تو خونه ندارم ولي مردم هم حقوقي دارن نبايد متعرض بشيم ملاك قانونه. همه هم از رو خوشي سگ ندارن. در پاسخ به بعضييا كه ميگن اينا همش شكم سيرن اشتباه مي كنيد برادرا خواهرا. بعضي از اينها همدم ندارن تنهان بعضيياشونم عزيزاشونو از دس دادن زود و يك طرفه قضاوت نكنيد. نگهداري و گرداندن سگ اگه مشكل و ازار و اذيت و مزاحمت و مشكل ب بهداشتي نداشته باشه اشكالي نداره. جرم و تخلف نيست تو قانون هم نيومده. قوانين سليقه اي و خودسرانه كه تصويب هم نشده خيلي خطرناكه. ننايج بدي بوجود مياره. البته من معتقدم يك سگ حتي اگر در روستا براي نگهبانيست نبايد در بند و اسارت باشه و تنها باشه بايد گردوندش و داراي زوج باشه تا اونم از لذتهاي مادي و معنوي مثل انسانها بهره ببره البته ما كه انسانيم و سنمونم زياده هنوز نتونستيم تو كشورمون بهره ببريم كلا بهره نبرديم حتي تو خارج چون اصلا خارج هم نرفتيم.و مثل ما انسانها تو ايران كم نيستن داستانهاي غم انگيز ما ايرانيها كم نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
سگ پیتبال اگر گاز میگیره به خاطر این که حیوانه و مجرم نیست که با پوزه بند زجرش بدیم = جای حیوان وحشی هم توی شهر نیست نمیشه مردم مثلن توله خرس نگه دارن بعدش بهش پوزه بند بزنن و زجرش بدن - ممنوعیت نگه داری سگ به نفع حیواناته
خدراو شکر مملکت همه چیزش درست بود فقط همین مشکل وجود داشت که اونم داره حل میشه
واقعا خداروشکر
آدم جرعت نمیکرد بچه رو ببره پارک هرسری زمین میخورد کل هیکل بچه میشد مدفوع سگ
چیزیم بگی ادعای اروپایی بودنشون آدمو دیوونه میکنه اصن اسیر کردن اون حیوون بیچاره تو خونه م کار درستی نیس
ای کاش اینقدر که دولت اقدامات انجام می ده برای سگ گردانی، یه مقداری هم به بچه های سر چهارراه ها تو این سرما، گرسنه، بی پناه، مورد هر گونه سو استفاده قرار می گیرند ، نشان بده، تو به خدا ، به ناموس تون، به جون بچه هاتون این بچه ها رو سرو سامان بدید، یک لحظه فکر کنید اینها بچه های خودتون هستن، فکر می کنم مسئولین عزیز رسیدگی به این بچه ها مهمتر از مسئله سگ گردانی باشه، تو رو به خدای احد و واحد قسم می دم شما رو
میشه رئیس پلیس بجای جلوگیری از سگ گردی که موجب وحشت هموطنان میشه، جلوی فحاشی کیهان و اختلاس وزیر و مدیر عامل بانک را بگیره یا شاید اینها باعث خوشحالی مردم میشه
حکم هیجانی که مشکلات را برای همه بیشتر خواهد کرد
مخلوقات خداوند و به خصوص سگ از دیرباز در کنار انسان ها بوده اند و هیچ دینی منجمله اسلام به صورت چکشی به برخورد با این موجود حکم نداده است
تفکری علنی و اجرایی لازم است ت
یعنی چی نمی زارن سگ بیاریم هزاران نفر سگ دارن اونا هم باید سگ هاشون. رو بزارم تو خونه همه ی قانون ها شون خوب بود اخه
سلام.باید دید واقعا این قانون اجرا میشه یا نه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار