بازدید 2206

آمار ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۷۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 29 January 2019

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو ثبت نام کرده اند.

به گزارش مهر، رضا نصیری گفت: قرار بود مراسم جشن های ازدواج دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد از ۹ دی ماه آغاز و تا ۲۵ اسفندماه برگزار شود که به دلیل حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات برنامه زمانبدی برگزاری این جشن ها تغییر کرد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است جشن های ازدواج دانشجویی واحدهای این دانشگاه پس از چهلم درگذشتگان حادثه واحد علوم و تحقیقات برگزار شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: زوج هایی که برای مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه ثبت نام کرده اند درحال اعزام به مشهد مقدس هستند.

نصیری تاکید کرد: جشن های ازدواج دانشجویی در واحدهای این دانشگاه از ابتدای اسنفدماه آغاز می شود.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه دانشگاه برای جشن ازدواج دانشجویی ۳ اسفندماه در مشهد مقدس با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار داشت: زوج ها پس از اعزام به شهر مشهد مقدس در کارگاه هایی آموزشی با محوریت تفاهم میان زوجین، فرزندآوری و فرزند پروری، مهارت های اداره زندگی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی شرکت می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار