بازدید 3294

حداقل 5 کشته در حادثه تیراندازی در ایالت لوئیزیانا

کد خبر: ۸۷۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰ 27 January 2019

درپی وقوع حادثه تیراندازی در نزدیکی شهر «نیو اورلئان» در ایالت لوئیزیانا واقع در آمریکا، حداقل 5 نفر جان باختند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، منابع محلی از وقوع تیراندازی در دو قصبه از ایالت «لوئیزیانا» در آمریکا خبر می‌دهند. به نوشته رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات امنیتی منطقه، در این تیراندازی حداقل 5 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مظنون این تیراندازی که مرد جوان 21 ساله‌ای به نام «داکوتا تریوت» معرفی شده، دستگیر نشده و هنوز متواری است. مقامات دولتی می‌گویند او مسلح و خطرناک است. پلیس آمریکا می‌گوید که دو نفر از جان باختگان، والدین داکوتا تریوت، تیرانداز این حادثه هستند که در اتاق‌خواب به قتل رسیده‌اند.

این تیراندازی‌ها بامداد یکشنبه در قصبه‌های «اَسِنشِن» و «لیوینگستون» در 113 کیلومتری غرب شهر «نیو اورلئان» واقع در ایالت لوئیزیانا رخ داد که 3 قربانی در قصبه لیوینگستون و 2 قربانی در قصبه اسنشن بودند.

این در حالی است که تحقیقات نشریه پزشکی نیوانگلد نشان می‌دهد که در سال 2016، مرگ کودکان و نوجوانان به دنبال شلیک گلوله، دومین عامل مرگ رده سنی کودکان و نوجوانان یک تا 19 سال، در آمریکا است.

همچنین طبق یک بررسی و تحلیل جدید توسط «مرکز کنترل و جلوگیری از مرگ و میر غیر عادی» موسوم به CDC، طی یک سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر در ایالات متحده بر اثر شلیک گلوله کشته شده‌اند که بالاترین میزان طی چند دهه گذشته به شمار می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان