بازدید 9218

مسابقه بزرگ گردشگر، رقیب جدید مسابقه برنده باش

کد خبر: ۸۷۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 26 January 2019

این روزها تب و تاب مسابقه های تلویزیونی داغ شده است. مسابقه هایی که اطلاعات عمومی مخاطبان خود را به چالش می کشند و بعضا جوایز وسوسه کننده ای را نیز برای برندگان در نظر می گیرند.

در میان این مسابقات گوناگون یک مسابقه اینترنتی این روزها بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کرده. مسابقه بزرگ گردشگر! همانطور که از نامش پیداست اطلاعات گردشگری مخاطبان را به چالش می‌کشد. عمده تفاوت این مسابقه با سایر مسابقات در این است که شانس، نقشی در برنده شدن در این مسابقه ندارد و همه افراد به سوالات یکسانی در طول مسابقه پاسخ می دهند. در نهایت افرادی که در زمان مسابقه سوالات بیشتر و سخت تری را پاسخ داده یاشند امتیاز بیشتری را کسب خواهند کرد.

شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقه صرفا کافیست به آدرس اینترنتی مسابقه بزرگ گردشگر مراجعه نمایند .

امتیاز شرکت کنندگان نیز به صورت آنلاین قابل مشاهده است و در انتهای هر فصل از مسابقه افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند به ترتیب جوایز مسابقه را از آن خود خواهند کرد .

طراحان این مسابقه هدف از اجرای این رویداد را معرفی جاذبه های گردشگری ایران و آشتی ایرانیان با دیدنیهای کشور خودشان اعلام کرده اند .کشوری که جزو 10 کشور اول دنیا از نظر جاذبه های گردشگری و همچنین جزو 5 کشور اول دنیا از نظر جاذبه های طبیعیه اما بسیاری از مردم کشور حتی نام برخی از این جاذبه های گردشگری را نشنیده اند .

مسابقه گردشگر

فصل اول مسابقه گردشگر که از ابتدای بهمن آغاز شده تا انتهای فروردین ادامه خواهد داشت . و برای نفرات برتر (اول تا 50 ) جوایزی مانند جوایز نقدی 80 میلیون ریالی تا تورهای مسافرتی رایگان در نظر گرفته شده است.

تور کیش:

جزیره کیش قطعا یکی از جاذبه های اصلی گردشگری کشور به حساب میاید . سواحل شنی و آب های شفاف مرجانی ، آب و هوایی تمیز و فضایی آرام برای استراحت باعث شده این جزیره به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود . یکی از جوایز مسابقه بزرگ گردشگر نیز تور کیش درنظر گرفته شده تا شرکت کنندگان بتوانند از این جزیره زیبا بازدید نمایند .

تور استانبول:

استانبول شهرمساجد‌ باشکوه با معماری خاص خودش ،شهری که به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده . بی سبب نیست که استانبول راپلی میان دوقاره می‌نامند. شهری با تلفیقی ازالمان‌های مذهبی،سنتی وتوام باظاهری به روزوشکیل که هر گردشگری تمایل دارد از این شهر بازدید نماید . تور استانبول نیز به عنوان یکی از جوایز مسابقه بزرگ گردشگر در نظر گرفته شده است.

تور دبی:

دبی یکی ازمقاصد گردشگری گرمسیری شهری که با توجه به نزدیکی به کشورمان ایران معمولا به عنوان یک مقصد سفر اقتصادی مورداستقبال ایرانیان واقع شده است.

این شهرسرشاراز بیابان‌های وسیع و زیباست که امروزه با وجودساختمان‌های مرتفع، معماری مدرن و مراکزخرید مجلل، به یکی ازامیرنشینان مهم، و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است.

تور دبی هم به عنوان یکی دیگر از جوایز مسابقه بزرگ گردشگر برای برندگان مسابقه در نظر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل