تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان

کد خبر: ۸۷۲۸۶۲
| |
4350 بازدید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است .

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد که مسئولیت آنها پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودرو ساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان به تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

او در ادامه افزود: امروز به صورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکت های خودرو ساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه ها نیز می توانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودرو سازان ، متقاصیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر(کفش ملی سابق ) واقع است.

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
مهم‌ترین اولویت دولت چه باید باشد؟
الی گشت