بازدید 5349
۱
سوژه

آیا انصاری فرد زوج آزمون مقابل ژاپن خواهد بود؟

کد خبر: ۸۷۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 25 January 2019

 تیم های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ایران در یک بازی کاملا برتر، با سه گل چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، گل های ایران در این بازی را مهدی طارمی (دقیقه 18)، سردار آزمون (دقیقه 31) و کریم انصاری فرد (دقیقه 91) به ثمر رساندند تا ایران پس از 15 سال، مقتدرانه به جمع چهار تیم پایانی جام ملت ها صعود نماید. شاید بتوان تنها نکته منفی این دیدار را محرومیت مهدی طارمی دانست. طارمی همانند آزمون در این دیدار ستاره ایران بود و توانست یک گل و یک پاس گل در این بازی به نام خود ثبت نماید. مهدی طارمی که تا قبل از این دیدار تک اخطاره بود با دریافت کارت زرد از داور بازی در نیمه دوم، بازی نیمه ‌نهایی را از دست داد. قطعا نبود مهدی طارمی، می تواند خبر بدی برای کارلوس کی روش و هواداران ایران برابر تیم قدرتمند ژاپن باشد.

مهدی طارمی مهاجمی است که علاوه بر وظیفه ای که در خط جلو و آن هم گلزنی است، برعهده دارد؛ بازیکنی بسیار دونده است که در پلن های تاکتیکی کی روش نقش تاثیرگذاری دارد. اگر ایران با همین آرایشی که در مقابل چین بازی را شروع کرد، در نیمه نهایی هم پا به میدان بازی برابر ژاپن بگذارد، می توان انتظار زوج سردار آزمون و کریم انصاری فرد را در پیشانی خط حمله ایران داشت. مهاجمی که تنها پس از 5 دقیقه حضورش در زمین بازی، زهر خودش را به چینی ها ریخت و با پاس مهدی طارمی، گل سوم ایران را به زیبایی به ثمر رساند. البته باید این نکته مهم را در نظر داشت که سبک بازی تیم ملی برابر ژاپنِ موری یاسو با چینِ لیپی تفاوت های زیادی خواهد داشت و ممکن است ایران با چینشی تدافعی تری مقابل ژاپن قرار گیرد.

آیا انصاری فرد زوج آزمون مقابل ژاپن خواهد بود؟

در این حالت ممکن است ایران با یک مهاجم که به احتمال بسیار زیاد سردار آزمون خواهد بود، بازی را شروع کرده و کریم انصاری فرد به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم به کار گرفته شود. ژاپنی ها در انتقال توپ و سرعت تیمی در کنار کره جنوبی و ایران از بهترین تیم های جام هفدهم به حساب می آیند. ژاپنی ها هرچند با 13 تغییر نسبت به جام جهانی به مصاف تیم ایران در روز دوشنبه خواهند آمد، اما به هیچ عنوان نمی توان پرافتخارترین تیم حال حاضر جام ملت های آسیا را دست کم گرفت و از هم اکنون خود را در فینال مسابقاتِ امارات 2019 دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با همه کرنش به هوش آقای کیروش اما بودن انصاری فر از ابتدا از قدرت حمله و بازی‌سازی ژاپنی ها می‌کاهد و قدرت حمله ما را بیشتر میکند کاری که با چین کردیم ضمن اینکه انصاری فر هم مثل طارمی فردی جنگنده و تهاجمی و در موقع لزوم همکار خطوط دیگر است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی