بازدید 2357
استاندار تهران خبر داد

تحویل ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در ایام دهه فجر

کد خبر: ۸۷۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 22 January 2019

استاندار تهران گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۱۸ هزار واحد مسکونی در استان تهران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه نشست شورای مسکن استان با بیان اینکه بیشترین تعداد مسکن مهر کشور به تناسب جمعیت در استان تهران وجود دارد گفت: ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهرستان پرند، ۸۵ هزار واحد در پردیس و سه هزار واحد در شهر اندیشه است.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در سرعت بخشی پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۱۸ هزار واحد مسکونی در استان تهران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گفته استاندار تهران، نصب تجهیزات لازم در ساختمان های مسکن مهر همچون اطفاء حریق و سایر امکانات با توجه به تغییرات هزینه ای به کمیته فنی این اختیار داده شد تا قیمت نهایی اقلام مورد نیاز در واحدهای مسکن مهر محاسبه و ما به تفاوت آن از طریق کمک دولت و مردم تامین شود.
محسنی بندپی عنوان کرد: دستگاهای خدمات رسان آبفا، برق و گاز اعلام کردند تا برای سرعت بخشی به خدمات زیربنایی و تکمیل پروژه ها به سرعت اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: پیشنهاداتی برای برخی تعاونی های مسکن شهرهای با کمتر از۲۵ هزار نفرجمعیت ویا بیش از آن با همکاری اداره کل راه و شهرسازی ،به تفاوت ها در اختیار آنها قرار گیرد تا اقدامات به شکلی پیش برود تا متقاضیان واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان