بازدید 4900

برخورد مینی‌بوس با سمند در اتوبان کرج حادثه آفرید

کد خبر: ۸۷۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 22 January 2019

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت ۶ نفر بر اثر برخورد یک‌دستگاه خودروی سمند و با مینی‌بوس در اتوبان تهران کرج خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۳۱ امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران کرج شهرک پیکان‌شهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله 3 ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک‌دستگاه خودرو سواری سمند با سه سرنشین مرد با یک مینی‌بوس شخصی که متعلق به یکی از مراکز و کارخانه‌ها بود برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه داخل این مینی‌بوس نیز سرنشین مرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: بر اثر این برخورد مینی‌بوس واژگون شده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند دو تن از سرنشینان مینی‌بوس از آن خارج شده و راننده در حالت خطرناک داخل خودرو گرفتار شده بود. آتش نشانان به سرعت عملیات رهاسازی را آغاز کرده و راننده را خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: هر شش سرنشین خودرو سمند و مینی‌بوس دچار مصدومیت شده اما راننده مینی‌بوس مصدومیت بیشتری داشت. همه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان گفت: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که با حضور عوامل راهور رفته‌رفته ترافیک به حالت عادی بازگشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان