بازدید 2674

جسد پیرزن مفقود شده در الیگودرز پیدا شد

کد خبر: ۸۷۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 21 January 2019

فرماندار الیگودرز گفت: جسد پیرزنی که 25 دی ماه جاری در منطقه سه ران ززو ماهرو مفقود شده بود صبح روز شنبه با همکاری نیروهای امدادی پیدا شد.

به گزارش ایرانا، حمید کشکولی افزود: جسد این زن کهنسال با اندکی انحراف نسبت به مکان مفقودی، پیدا شده که به نظر می رسد به دلیل نیافتن جاده و انحراف از مسیر گم شده است.

وی در خصوص سرمازدگی و برودت هوا به عنوان دلیل مرگ این فرد اظهار داشت: دلیل قطعی مرگ وی اعلام می شود و هم اکنون بررسی ها در دست اقدام است.

فرماندار الیگودرز تصریح کرد: بارش شدید برف و رانش زمین در روز گذشته موجب انسداد راه دسترسی ززوماهرو به الیگودرز شده است.

کشکولی گفت: در حال حاضر 140 روستای ززو ماهرو به دلیل انسداد مسیر اصلی به الیگودرز از مسیر جایگزین سپیددشت استفاده می کنند.

به گفته وی بازگشایی مسیر مسدود شده یک هفته به طول می انجامد.

بخش زز و ماهرو یکی از بخش‌های شهرستان الیگودرز است که دارای سه دهستان زز شرقی، زز غربی و ماهرو می باشد و مرکز بخش زز و ماهرو شهر شول‌آباد است که به دلیل دارا بودن کوه‌های بلند و دره‌های عمیق جمعیت زیادی را در خود جای نداده‌ است.

بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش زز و ماهرو در سال ۱۳۸۵ برابر با 11 هزار و 586 نفر بوده که با احتساب جامعه عشایری آن که حدود ۸هزار نفر می‌باشد حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ززوماهرو وسیع ترین بخش شهرستان الیگودرز است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی