بازدید 4360

تجمع پیمانکاران در مقابل شورای شهر تهران

کد خبر: ۸۷۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 20 January 2019
جمعی از پیمانکاران شهرداری تهران امروز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات‌شان از سوی شهرداری تهران در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ظهر امروز جمعی از پیمانکاران طلبکار از شهرداری تهران در مقابل شورای شهر و شهرداری تهران تجمع کردند.

پیمانکاران معترض در مقابل شورای شهر تهران بیش از ۵۰ نفر هستند و شعار‌هایی از جمله اینکه «تسویه مطالبات حق مسلم ماست، شورای شهر تهران حمایت حمایت، آبادگران دیروز بزهکاران امروز، شورای بی‌لیاقت استعفا استعفا» سر می‌دادند.

یکی از پیمانکاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: از سال ۹۴ از شهرداری تهران طلب دارم و طلبم بیش از یک میلیارد تومان است، ولی هنوز پرداخت نشده است و هر روز وعده‌های مختلفی به ما می‌دهند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه هنوز نتوانستم طلب‌هایم را از شهرداری تهران وصول کنم بنابراین کارگاهم تعطیل شده و ۵ نفر از کارگرانم بیکار هستند.

این پیمانکار گفت: درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر مطالبات ما که از سال‌های دور باقی مانده است، شهرداری پرداخت کند.

وی افزود: بار‌ها وعده پرداخت مطالبات با استفاده از تهاتر به ما دادند، ولی متاسفانه این اقدام صورت نمی‌گیرد و یا روش بسیار کندی دارد.

یکی دیگر از پیمانکاران شهرداری تهران گفت:بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از شهرداری تهران طلب دارم که با توجه به نوسانات نرخ ارز و بازار اقتصادی موجود ارزش این پول هر روز از روز قبل کمتر می‌شود و من هنوز نتوانستم بخشی از مطالبات خود را دریافت کنم.

وی گفت:‌ما از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم وعده خود را عملی کنند و نسبت به پرداخت مطالبات ما هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمانکاران شهرداری تهران بار‌ها در مقابل شورا و شهرداری تجمع کردند، ولی مطالبات آن‌ها همچنان پرداخت نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل