بازدید 16389
آلودگی هوا ۱۱ برابر حد مجاز

هوای لرستان در وضعیت بسیار خطرناک

کد خبر: ۸۷۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 18 January 2019

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: هوای استان در وضعیت بسیار خطرناک فرا گرفته و آلودگی در شهرستان‌های خرم‌آباد و دوره چگنی به ۱۱ برابر حد مجاز رسیده‌است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مهرداد فتحی بیرانوند با اشاره به آلودگی هوای استان اظهار داشت: با ورود موجی از ریزگردها به لرستان در حال حاضر وضعیت کیفی هوای برخی شهرهای استان در وضعیت بسیار خطرناک قرار گرفته‌است.

وی افزود: وضعیت کیفی هوای شهرستان‌های خرم‌آباد و دوره چگنی بسیار خطرناک و به 11 برابر حد مجاز رسیده، هم‌چنین آلودگی هوای پلدختر 10برابر حد مجاز و آلودگی در شهرهای بروجرد، دورود و دلفان به سه‌برابر حد مجاز رسیده‌است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان عنوان کرد: هوای شهرستان‌های خرم‌آباد، دوره چگنی و پلدختر از لحاظ کیفی بسیار خطرناک و شهرهای بروجرد، دلفان و دورود ناسالم و بقیه شهرهای استان در حالت نرمال هستند.

وی بیان کرد: امروز سی‌‌وچهارمین روز آلوده در استان لرستان رقم خورده، به بیماران، کودکان و سالمندان توصیه می‌شود از منازل خارج نشوند، مردم با پرهیز از ورزش در هوای آزاد از ماسک استفاده کرده و در این هوای آلوده شیر و لبنیات میل کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر