بازدید 2552

تکلیف حذف شدگان طرح ازدواج دانشجویی

کد خبر: ۸۷۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 17 January 2019

تعدادی از افرادی که در سامانه بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل نقص مدارک از این سامانه حذف شدند.

به گزارش آنا، براساس اعلام ستاد ازدواج دانشجویی یکی از الزامات ثبت‌نام قطعی در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کامل در سامانه این طرح و اخذ تائید مدارک از دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی در پاسخ به خبرنگار آنا گفت: تعدادی از افرادی که به صورت ناقص در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده بودند به‌منظور پایش افراد ثبت‌نامی و ارائه آمار صحیح، سامانه کاربری آن‌ها حذف شده است.

سعید رضایی در تکمیل سخنان خود بیان کرد: این دسته از افراد می‌توانند بار دیگر در سامانه ثبت‌نام کنند و مراحل ثبت‌نام قطعی را انجام دهند تا بتوانند از خدمات ارائه شده در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی استفاده کنند.

وی ادامه داد: دانشجويان می‏بایست حداکثر تا يك هفته پس از ثبت‌نام تکمیلی در سامانه، نسبت به تأیید مدارك به دفتر نهاد رهبری دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و در صورت وجود نداشتن دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل دانشجویان، می‌بایست زوجین به دفتر نهاد رهبری استان محل سکونت خود و یا رابط فرهنگی دفتر استانی در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و نسبت به تأیید مدارك خود اقدام کنند.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی اعلام کرد: پیش از این ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر در طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت‌نام اولیه کرده بودند و از این تعداد تنها ۱۴ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند که اسامی دو هزار و ۸۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان از سامانه حذف شد.

رضایی تصریح کرد: پس از حذف افرادی که ثبت‌نام خود را در طرح قطعی نکرده بودند، دو هزار نفر دیگر در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند که تاکنون ثبت‌نام یک هزار و ۸۰۰ نفر قطعی شده است.

گفتنی است بر این اساس اعلام ستاد ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی تا کنون ۱۶ هزار نفر در طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۶ کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی