بازدید 2574

آمار ثبت‌نام‌کنندگان طرح ازدواج دانشجویی

کد خبر: ۸۷۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 16 January 2019

مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی گفت: تاکنون ۱۶ هزار زوج دانشجو در طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند.

به گزارش آنا، سعید رضایی گفت: تاکنون ۱۶ هزار زوج دانشجو در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کردند و با تغییر بازه زمانی موردقبول عقد دانشجویان پیش‌بینی می‌شود این آمار افزایش یابد.

وی درباره میزان مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های کشور اشاره کرد: پیش از این سه استان تهران، اصفهان و یزد در صدر ثبت‌نام کنندگان طرح ازدواج دانشجویی بودند اما براساس آخرین آمار، اکنون دانشجویان استان خراسان با ثبت‌نام یک هزار و ۸۱ نفر رتبه سوم را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش طرح همسفر تا بهشت ادامه داد: دانشجویان استان تهران با دو هزار و ۴۲۰ زوج و اصفهان با یک هزار و ۷۰۰ زوج همچنان رتبه‌های اول و دوم را در مشارکت دانشجویان دارند.

رضایی اضافه کرد: دانشجویان استان یزد با یک هزار و ۵۱ زوج و کرمان نیز با ۸۲۲ زوج رتبه‌های چهارم و پنجم ثبت‌نام زوج‌های دانشجو را در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی را دارا هستند.

گفتنی است بر اساس تصمیم ستاد ازدواج دانشجویی کشور، تاریخ عقد رسمی قابل‌قبول جهت شرکت در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی از اول فروردین سال ۹۶ تا اول دی‌ماه سال جاری هست.

لازم به ذکر است تا پایان دی‌ماه برای ثبت‌نام در طرح ملی همسفر تا بهشت فرصت باقی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار