بازدید 4137

لوح ویژه جشنواره تبلیغات ایران به بیمه معلم رسید

کد خبر: ۸۷۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 16 January 2019

بیمه معلم به دلیل اجرای موفق طرح یکسان سازی دفاتر نمایندگان و شبکه فروش، موفق به دریافت لوح ویژه چهارمین جشنواره تبلیغات ایران شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛ چهارمین جشنواره تبلیغات ایران دی ماه سال جاری با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» با حضور بنگاه‌های اقتصادی و مؤسسات خدماتی و تولیدی که پیوسته در راستای اثربخش کردن تبلیغات و تنوع بخشیدن به روش‌های آن تلاش داشته اند برگزار شد.

در این جشنواره که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران برگزار شد اقدامات بیمه معلم در راستای برندسازی و یکپارچه‌سازی دفاتر شبکه نمایندگان سراسر کشور از سوی معتبرترین جشنواره تخصصی در حوزه تبلیغات و برندینگ برتر شناخته شد.

این جشنواره با سخنرانی محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز و در ادامه آن برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه‌هایی همانند برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و... مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.

تلاش بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی هویت بصری از سوی جشنواره تبلیغات و برندینگ نتیجه داد و این شرکت در مهمترین رویداد حوزه تبلیغات، با نظر هیأت داوران موفق به دریافت لوح ویژه طرح یکپارچه سازی هویت بصری شد.

این مجموعه در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی دفاتر نمایندگان را در دستور کار قرار داد تا انسجام و متحدسازی را در تمام لایه‌های شرکت ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس