بازدید 19109

قتل پسر ۵ساله به دست پسر ۱۳ساله باهدف تجاوز

کد خبر: ۸۷۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 16 January 2019

چند روز پیش خبر گم‌شدن پسربچه‌ای ۵ ساله در روستای فارمد از توابع مشهد در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص وضعیت پرونده قتل یک پسربچه ۵ ساله در این شهر توضیحاتی ارائه کرد:

از سه‌شنبه، ۱۸ دی ماه ساعت ۵ شب کودک مفقود می‌شود و بعد جست‌وجو برای پیدا شدن کودک وتشکیل پرونده کودک پیدا نمی‌شود تا بعدازظهر شنبه ۲۲ دی‌ماه جنازه‌ کودک در پشت‌بام خانه‌ای در حال ساخت، در اتاقکی کوچک پیدا شد که لباس به تن نداشته است.

تحقیقات را در خصوص این‌که مقتول روزی که مفقود شده با چه کسانی بوده و بازی می‌کرده و این‌که در نهایت چه کسی جنازه را پیدا کرده است شروع کردیم و متوجه شدیم که کودکانی که همان روز برای بازی به پشت‌بام رفته بودند دوباره برای بازی به پشت‌بام می‌روند و جنازه را پیدا می‌کنند.

بعد از تحقیق از بچه‌ها متوجه شدیم که پسری که از لحاظ سنی و عقلی از باقی بچه‌ها بزرگ‌تر است چیزهایی را مخفی می‌کند و رفتارهای مشکوکی دارد، بعد از بررسی سوابقش و این‌که در گذشته هم به آزار و اذیت کودکان پرداخته است کمی روی او تمرکز کردیم و در نهایت خود او در محل اقرار کرد که کودک را به قصد اذیت و آزار به پشت‌بام برده و بعد او را خفه کرده است و جنازه هم به همین دلیل بی لباس بوده است.

پرونده به این خاطر که متهم به قتل طفل است در صلاحیت دادگاه است و تحویل دادگاه داده شد تا بررسی کنند که این پسر بالغ است یا خیر.

به این دلیل که شناسنامه‌ متهم زیر ۱۵ سال است محکومیت کیفری شامل او نمی‌شود و چون این پرونده از صلاحیت ما خارج بود به دادگاه تحویل داده شد.

اگر این پسر ۱۳ ساله به بلوغ رسیده باشد پرونده به دادسرا تحویل داده می‌شود و اگر به این نتیجه برسند که قاتل به بلوغ نرسیده است پسر ۱۳ ساله تحویل خانواده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۶
وحشتناک است که انجام این نوع قتلها حتی توسط کودکان هم انجام میشود. فکر نمیکنم در دنیا مشابه آن پیدا شود.
اگر بالغ جسمی نشده بود که نمی رفت تجاوز کنه . اگر هم شده باشد که سیزده ساله بلوغ عقلی نشده و هرو از بر تشخیص نمی ده
"اگر به این نتیجه برسند که قاتل به بلوغ نرسیده است پسر ۱۳ ساله تحویل خانواده می‌شود"


این بچه به کمک نیازداره. این رفتار پرخطر از کجا میاد؟
تحویل خانواده میشود تا بعد از رسیدن به سن بلوغ خانواده دیگری رو بدبخت کنه .وقتی ذهن هنوز به مرحله بلوغ نرسیده تا این حد بیمار هستش بهتر یه فکر اساسی به حالش کرد.
باز 2 گیگ اینترنت دادین به بچه؟
خدایا چه بلایی سر این ملت بیچاره اومده که بچه ها هم قاتل و،متجاوز میشن ،خودکشی میکنن،دیگه انگیزه ای واسه زندگی کردن نمیمونه وقتی آدم این چیزا رومیشنوه
پدران و مادرن نباید کودکان خود را رها کنند بشدت باید مراقب کودک بود و نباید کودکان را با اعضای فامیل یا اشنا تنها گذاشت همیشه بیماران جنسی در کمین کودکان هستند حقیقت جامعه این است که برخی از کودکان مورد تجاوز و تعرض نزدیکان خود قرار میگیرند اثار مخرب ان در دوره بزرگسالی نمایان میشود که شخص قربانی اگر جان سالم بدر ببرد اعتماد بنفس جنسی لازم را نخواهد داشت
تف براین روزگار.............................................
به بلوغ رسیده که همچین کاری کرده در ضمن چه معنی میده طرف هر جنایتی بکنه بعد چون زیر پونزده ساله ولش کنن بره این بزرگ بشه چی میشه! باید اعدامش کنند...
خب اخرش چی میشه؟ این از الان تجاوز رو شروع کرده. اینو باید ببرن کانون اصلاح. نه پیش خانواده. 18 سالش که شد به جرم قتل اعدامش میکنن
دیگه چه خبر
یعنی فساد اخلاقی به سیزده ساله ها رسیده است؟
قتل در سیزده سالگی، آنهم به خاطر آزار و اذیت جنسی!!!!!! به کجا خواهیم رسید. از نظر اخلاقی (وجدان، تربیت، صداقت، امانت داری) رو به زوال هستیم.
تحويل خانواده داده ميشود تا با بزرگتر شدن بيك هيولا تبديل و دهها بچه را يا ازار دهد يا بشكد ؟
مسخره كرديد ؟
چرا او را تحت درمان و مراقبت و رسيدگي پزشكي قرار نميدهند ، ان خانواده كه او را تحويل اجتماع داده !
قاتل 13 ساله خانواده هم داره؟؟؟؟؟
تحویل خانواده میشود؟!!!
ما بدنبال نخود سیاه طفل و کودک هر دو در آتش جهل ما.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس