بازدید 1916

برنامه ریزی و ارتقاء خدمات رسانی صندوق رفاه

کد خبر: ۸۶۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 15 January 2019

رییس دانشگاه قم گفت: برنامه ریزی، سازماندهی و ارتقاء خدمات رسانی صندوق رفاه منجر به آرامش و دل گرمی دانشگاه ها شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز در نشست با مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان که در محل صندوق رفاه برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات صندوق رفاه به دانشجویان و دانشگاه‌ها اظهار داشت: مدیریت هوشمندانه آقای مهندس یزدان مهر و تیم کاری ایشان سبب شد که جو دانشجویی آرام و خوبی در دانشگاه ها حاکم باشد.

وی افزود: عملکرد صندوق رفاه دانشجویان بویژه در تهیه اقلام اساسی، بهبود سراهای دانشجویی، ایجاد فضاهای ورزشی ازجمله: اتاق سلامت و چمن های مصنوعی قابل تقدیر است.

رییس دانشگاه قم تصریح کرد: خوشبختانه صندوق رفاه دانشجویان علیرغم محدودیت های مالی دولت، توانسته است حمایت بسیار خوبی از دانشگاه ها و دانشجویان بعمل آورد و باعث گشایش امور رفاهی در دانشگاه ها شده است.

حجت الاسلام دیرباز گفت: برنامه ریزی و سازماندهی و ارتقاء خدمات رسانی صندوق رفاه منجر به آرامش و دل گرمی دانشگاه ها شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تلاش های بی دریغ صندوق رفاه دانشجویان در حاکم کردن آرامش بر فضای دانشگاه ها، که در نتیجه نگاه نو و حضور موثر و پرتحرک در رفع مسائل و نیازهای صنفی دانشجویان صورت گرفته است، قابل تقدیر است.

رییس دانشگاه قم:صندوق رفاه دانشجویان با ایجاد بستر مناسب و خدمات دهی توام با کرامت انسانی به دانشجویان در فضای دانشگاه ها، امید و افزایش اعتماد در میان دانشگاهیان را بوجود آورده است.

دیرباز در پایان از خدمات خوب صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه قم تقدیر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل