بازدید 2051

مجلس از ارتباط صنعت با دانشگاه حمایت می کند

کد خبر: ۸۶۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 15 January 2019

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت :دانشگاه و صنعت در همه‌جای دنیا دو بال رشد و توسعه هستند و در کشور ما نیز مجلس از ارتباط صنعت با دانشگاه حمایت می کند.

به گزارش فارس، علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از سطح علمی دانشگاه‌ها در صنایع مختلف استفاده کرد،گفت: در قانون ششم توسعه بحث ارتباط صنعت با دانشگاه و برنامه راه لحاظ شده و در این حوزه هرگونه کمکی را در دستور کار قرار دادیم ،در واقع قوه مقننه برای هموار کردن مسیر ارتباط صنعت با دانشگاه آمادگی دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه جزء برنامه‌های مجلس است، عنوان کرد: امضای تفاهم‌نامه دانشگاه پیام نور در قالب همکاری صنعت و دانشگاه اقدام بسیار خوبی است که می‌تواند در این حوزه پیشگام بوده و مسیر جدیدی را در صنعت باز خواهد کرد به طوری که در همه‌جای دنیا، دانشگاه و صنعت دو بال رشد و توسعه هستند و امروز نیز اگر در کشور ما بخواهیم منشأ حرکت و رشد باشیم، باید این دو حوزه را تقویت کنیم.

بختیار تصریح کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه که در قالب تفاهم نامه صورت می‌گیرد می‌تواند در ارتقای توان اشتغال آفرینی و مهارت افزایی دانشجویان نقش بسیار زیاد و محوری ایفا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی