بازدید 2535

صندوق قرض‌الحسنه ای که فاقد مجوز فعالیت است

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تشکیلات موسوم به صندوق قرض‌الحسنه مهر ايثارگران یا موسسه حمايت ايثارگران فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 14 January 2019

به گزارش خبرگزاری فارس روابط عمومی بانک مرکزی، اعلام کرد، بدین وسیله به اطلاع هم‌وطنان گرامی می‌رساند، تشکیلاتی موسوم به صندوق قرض‌الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن تحت عنوان صندوق قرض‌الحسنه و شماره ثبت مجعول 816 غیرقانونی است.

اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری انتشار یافته از سوی نهاد مورد اشاره که همراه با درج عبارت جعلی «این صندوق تحت نظارت بانک مرکزی می‌باشد» فاقد هرگونه اعتبار و ارزش بوده و مغایر با قوانین و مقررات است.

از این رو ضروری است، هم‌وطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن سرمایه‌های خود از هرگونه ارتباط با موسسه جعلی مورد اشاره اعم از سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند.

در پایان خاطر‌نشان می‌‌شود، موضوع جلوگیری از ادامه فعالیت صندوق غیرمجاز یادشده از طریق نیروی انتظامی و طرح شکایت علیه آن نزد مرجع قضایی، در مرحله اجرا قرار دارد.‏

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار