بازدید 2097

کارت ورود به جلسه سامفا امروز منتشر می‌شود

کد خبر: ۸۶۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 14 January 2019

با توجه به برگزاری چهارمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی در ۲۷ و ۲۸ دی ماه، کارت ورود به جلسه این آزمون از امروز روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

به گزارش دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در چهارمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) در حوزه‌های داخل و خارج از کشور توضیح داد.

چهارمین دوره آزمون سامفا صبح و بعدازظهر روز‌های پنجشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۷ برابر با ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (آزمون عمومی) و جمعه مورخ ۹۷/۱۰/۲۸ برابر با ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (آزمون آکادمیک) در شهر‌های اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، قزوین، سنندج، بابلسر و همدان و برخی کشور‌ها همچون بنگلادش (داکا)، ترکیه (آنکارا)، لبنان (بیروت)، عراق (نجف، اربیل) و گرجستان (تفلیس) برگزار خواهد شد.

کارت‌های شرکت در آزمون کلیه داوطلبان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز دو‌شنبه ۲۴ تا ۲۶ دی ماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع­رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبانی که در دو آزمون عمومی و آکادمیک متقاضی شده اند ۲ کارت شرکت در آزمون برای آنان صادر شده است.

چنانچه داوطلبان در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده می‌کنند باید برای بررسی و رفع مغایرت در روز چهارشنبه ۹۷/۱۰/۲۶ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و درصورت وجود مغایرت در عکس روی کارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مذکور درحوز‌ه‌های خارج از کشور می‌بایست بمنظور رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که بر روی کارت آزمون درج شده مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان