بازدید 3978

سفر عجیب و بی سروصدای سرپرست فدراسیون سه گانه به پرتغال!

کد خبر: ۸۶۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 14 January 2019

سفرهای خارجی در ورزش بار دیگر اوج گرفته است و حتی سرپرست موقت فدراسیون ها نیز در دوره کوتاه خود اقدام به سفر برون مرزی می کنند!

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده می شود سرپرست فدراسیون سه گانه سفر چند روزه ای به کشور پرتغال داشته که اصلا مشخص نیست دلیل این سفر غیرضروری چه چیز بوده است؟ آیا مسوولان وزارت ورزش در جریان این سفر بوده اند؟

سرجیو سانتوس مربی پرتغالی تیم ملی سه گانه کمپی را در کشور خود برای حضور سه گانه کاران ایران معرفی کرد ه و قرار است دو ورزشکار از ایران در این کمپ شرکت کنند.نکته جالب ماجرا این است که احمد نامنی سرپرست فدراسیون سه گانه هفته گذشته به پرتغال سفر کرده تا بازدیدی از این کمپ داشته باشد. او دوشنبه راهی پرتغال شده و جمعه هم به ایران برگشته است.

بحث اصلی این است که وقتی سرمربی تیم ملی خودش این کمپ را معرفی کرده دیگر چه ضرورتی داشته سرپرست فدراسیون بخواهد از آن بازدید داشته باشد؟ حتی اگر سرپرست فدراسیون به دنبال گرفتن اطلاعاتی در مورد این کمپ بوده می توانست از راه های دیگر اطلاعاتی در مورد این کمپ به دست آورد و با توجه به اینکه فدراسیون ها با مشکلات ارزی روبرو هستند اصلا نیازی به سفر نبوده است. زمانی که سه گانه کاران به حضور در مسابقات نیاز جدی دارند، چرا باید بجای هزینه کردن برای حضور در مسابقات بین المللی برای انجام سفر کاملا غیر ضروری یک مسئول هزینه شود؟

با توجه به اینکه وزارت ورزش اعلام کرده که فدراسیون ها از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند چرا باید یک سرپرست به چنین سفر غیر ضروری برود و چرا شورای برون مرزی باید با این درخواست موافقت کند؟ انتظار هست وزارت ورزش اگر قرار است واقعا از سفر های غیر ضروری برخی افراد در ورزش جلوگیری کند، به صورت جدی با این قبیل اتفاقات برخورد کند. البته در سایت فدراسیون نه خبری از انجام این سفر منتشر شده و نه حتی گزارشی از بازدید کمپ. بنابراین دستاورد این سفر غیرضروری هم اصلا مشخص نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر