بازدید 68625

خاوری در کانادا به قتل رسیده است؟!

کد خبر: ۸۶۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 12 January 2019

از ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی‌اش در کانادا دست به دست می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعاتی پیش در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در کانادا دست به دست می‌شود، اما هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.

بر اساس این شایعات، محمودرضا خاوری متولد ۱۳۳۱ شامگاه گذشته توسط افراد ناشناس در کانادا به قتل رسیده و پلیس این کشور جسد وی را حوالی منزل شخصی‌اش در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی کرده است.

آذرماه سال گذشته (۱۳۹۶) نیز شایعه مشابهی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت که در آن، مانند شایعه امسال، جزئیات قتل خاوری و محل یافتن جسد او اعلام شده بود اما ساعاتی بعد پلیس کانادا اعلام کرد که پلیس چنین نامی را در درگیری‌های مسلحانه و غیرمسلحانه به عنوان مقتول ثبت نکرده است.

در آن زمان، مصطفی ترک همدانی وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با رسانه‌های داخلی با بیان اینکه "انتشار خبر مرگ، شگرد بدهکاران و کلاهبرداران برای فرار از پیگرد قضایی است" عنوان کرد که خاوری خود شایعه کرده که در کانادا کشته شده است.

حال با توجه به اینکه این شایعه بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، باید دید مقامات کانادایی چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

خاوری که آخرین مقام او مدیر عاملی بانک ملی ایران بود در پی افشای فساد بزرگ مالی در مهر ماه ۱۳۹۰ از مقام خود استعفا داد و به کانادا فرار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۱۰
خودش پخش کرده... رد گم کنی هست
باید کشورهای خارجی برای دزدان نا امن شود تا نتوانند میلیاردها پول مملکت و مردم را برداشته فرار کنند...
اگر هم بقتل رسیده باشد کار صهیونیستها می باشد .
هیچی دیگه حالا دیگه پولهارو بچه هاش بالا میکشند
با سلام
مطمئن باشید اگر قتل این مال مردم خوار صحت هم نداشته باشد ترس و وحشت اینطور زندگی کردنی هم کمتر از مرگ نیست.
چوب خدا صدا ندارد. مال بیت المال خوردن هم ضربه محکمی به دنبال دارد، که زود یا دیر صدایش بلند خواهد شد. لعنت و نفرین خدا برهمه کسنی که مال بیت المال را برای خود می برند.
آخرش که چی .. بالاخره یک روز هم خاوری میمیرد و باید جوابگوی میلیونها طلبکار باشد.. ولی آنجا دیگر پولی ندارد .. از قدیم گفتن کفن جیب نداره
این چها روز عمر هم میگذرد .. به خوشی یا ناخوشی به قول سعدی:

یکی بر سر گور گل میسرشت **** که حاصل کند زان گل گور خشت..

یا در جای دیگر میفرماید:
به حالی چنین است دهن زیر گل **** شکر خورده انگار یا خون دل...
اولا باید خاوری به کشور برگردد و محاکمه و به سزای اعمالش برسد و پولهای غارت کرده به بیت المال برگردانده شود دوما نباید به دو تابعیتی ها کوچکترین پستی داده شود که بعد از غارت بیت المال خیلی راحت به کشور دومشان برگردند و از حمایت آن کشور برخوردار گردند و دست کسی به انان نرسد
زنده یا مردن خاوری دردی رو درمان نمیکند.
لاشه ی مرده و زنده ی خاوری برای مملکت 3 هزار میلیارد تومن نمیشه
واقعا باید به حال مردم تاسف خورد که در مورد مسایل دنیوی همش دارن از خدا و پیغمبر و عذاب اخروی حرف میزنند.


بالفرض در آن دنیا عذاب بشود یا در این دنیا روز خوش نبیند . این حرفها فقط برای این است که خود را متقاعد کنید که راه او را پیش نروید و مرتکب اختلاس نشوید. که البته احتمالا فرصتش پیش بیاد این حرف ها رو فراموش میکنید و راه او رو پیش میرید



ببینید چطور میشه از این بدبختی در اومد و کمی با کشورهای دیگر از در دوستی وارد شد که یکی پول ملت رو برداشت و زد به چاک بشه برش گردوند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل