بازدید 6879

تیم ویژه برای دستگیری عامل شهادت مامور ناجا

کد خبر: ۸۶۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶ 12 January 2019

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تشریح جزئیات شهادت یک مامور پلیس درحین خدمت، از تشکیل تیمی ویژه برای دستگیری عامل شهادت این مامور پلیس خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ مهدی سرپناه در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات شهادت مامور کلانتری زرکان شهریار گفت: حوالی ساعت ۲۲ شامگاه دوشنبه گذشته، ماموران تیم گشت کلانتری زرکان شهریار از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از سرقت یک خودروی سواری در محدوده باغستان باخبر شدند و با توجه به اینکه تعقیب و گریز میان ماموران و خودرو سارقان آغاز شده بود، عوامل گشت کلانتری زرکان که دو مامور بودند، اقدام به اجرای طرح مهار در محدوده میدان نماز شهریار کردند.

وی با بیان اینکه در همین حین خودروی مسروقه به محل رسیده و با مامور وظیفه شناس پلیس برخورد کرد، گفت: متاسفانه خودرویی که سارق پشت فرمان آن نشسته بود، با استواریکم اسدالله خزایی برخورد کرده و مامور وظیفه شناس ما به شدت دچار مصدومیت شد.

سرهنگ سرپناه با اشاره به انتقال مامور پلیس به مرکز درمانی، گفت: بعد از گذشت سه روز از این حادثه، حوالی ساعت چهار صبح بامداد روز پنجشنبه استوار یکم خزایی در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه شهید خزایی 29 ساله و متاهل بود، گفت: با دستور فرماندهی ویژه غرب استان تهران، تیمی ویژه از ماموران پلیس غرب استان تهران برای شناسایی و دستگیری عامل شهادت این مامور پلیس تشکیل شده و تاکنون سرنخ‌های خوبی نیز از این فرد به دست آمده است.

وی از برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید نیز خبر داد و گفت: مراسم وداع با پیکر این مامور فداکار پلیس 9 صبح روز شنبه در مقابل ستاد فرماندهی ویژه غرب استان تهران در شهریار برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم