بازدید 36811

حمله وحشیانه سگ‌ها به دختربچه در پارک لواسان

کد خبر: ۸۶۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 11 January 2019

بلایی که سگ ها در پارک لواسان به سر دختربچه تهرانی آوردند!

به گزارش «تابناک»، آخرین خبر در مطلبی به نقل از یکی از کاربران نوشت: دو هفته قبل خانواده ام برای تفریح و گذراندن آخر هفته به پارک دریاچه لواسان رفتند که متاسفانه دو سگ شکاری به دختر کوچک همراه ما حمله کرده و او را دچار جراحات جدی نمودند. کودک از ناحیه دست و برخی دیگر از اعضای بدن آسیب جدی دیده و صورت هم چهار بخیه خورده است. صاحب این سگها نه تنها آنها را به پارکی آورده بود که تابلو « ورود حیوانات ممنوع» داشت، بلکه آنها را بدون قلاده رها کرده بود.

بندی در قانون وجود ندارد که برای ورود این نوع سگ‌ها به اماکن ممنوعه آن هم بدون قلاده، مجازاتی تعیین کند. سگ بنا به غریزه‌اش رفتار می‌کند و وظیفه صاحب سگ است که در محل‌هایی که خانواده حضور دارند موارد ایمنی را رعایت کند.

این دختر بچه بعد از حمله این دو سگ دچار کابوس‌های شبانه، شب ادراری، گریه‌ و ترس‌های بی دلیل روزانه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵۷
توی خارج کسی سگ رو بدون قلاده بیاره بیرون جریمه داره ماشا الله به مملکت خودمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
استادي داشتيم سال 1380 ميگفت 20 سال پيش سگي به دوستم حمله كرد و او به پليس شكايت كرد و پليس او را به دادگاه فرستاد و قاضي صاحب سگ را به فلان مبلغ جريمه نقدي محكوم كرد كه جريمه شامل حق درد حق ترس حق اسيب رسيدن به لباس ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
تنهایی و انزوای بعضی آدم هارو همه آدم های آن ساختمان، کوچه، محله و شهر باید متقبل شوند.
این سگ ها باید معدوم شوند چون عادت به انسان خواری کرده اند،(هار شده اند) صاحب سگ هم باید زندانی شود.
سگ این موجود دوست داشتنی!!!
به مسئله اسلام و سگ کاری ندارم ، فرهنگ سگ هم در کشورمان وجود ندارد ، در کشورهای دیگر که سگ بازان عزیزمان از آنها تقلید می کنند هیچوقت سگ هایی به این بزرگی را در آپارتمان نگه نمی دارند و بیرون از خانه های ویلایی خود نیز آزاد رها نمی شوند ، واقعا مسببین این فاجعه باید مجازات شوند ، مجازاتی سخت .
طفلک معصوم قربانی بی فکری و بی مسئولیتی عده ای شده که به خاطر مد شدن یک سری لوس بازیها دنبال فخرفروشی بودند. مراقبت از حیوانات امکانات و دانش کافی و مسئولیت پذیری می خواهد که اکثر صاحبان ندارند و فقط تمایل به ظاهر سازی، آنها را ترغیب به داشتن pet و نمایش آن در سطح جامعه می کند.
قابل توجه سلبریتی های حامی حیوانات خخخخ
سگها تقصیر ندارند مالک بی فرهنگش که حتما یک انسان عقده ای است را باید تنبیه کرد
آخه کدوم آدم بی عقلی سگ نژاد پیت بول رو که نگهداریش تو خیلی کشورها ممنوعه بی قلاده ول میکنه تو پارک؟
مثل همه چی که صاخاب و قانون درست نداره یا ممنوع است یا زیر زمینی ... نه آموزشی تو تلویزیون میدن در مورد تربیت سگ نه .... فقط یا ممنوع است یا خلاف
صاحب سگ ضامن جرح و ارعاب عمدی است
همه جای دنیا ،استفاده از قلاده ،حتی برای سگهای کوچک تزیینی اجباری است و هرگونه آسیبی که از ناحیه سگ به کسی وارد شود، مسوولیت آن به عهده صاحب سگ بوده و در مواردی مشابه مورد بالا،حتی ممکن است دادگاه رای به کشتن سگ بعلت خطرناکی و کنترل ناپذیری آن بدهد.متاسفانه در کشور ما چون مبنا را بر آن گذاشته اند که در کشور اسلامی کسی نباید از سگ نگهداری کند،قانونی در این زمینه وجود ندارد و یا اگر هم دارد پاسخگوی نیاز جامعه نمی باشد تا هم از حقوق دارنده سگ و هم حقوق سایر شهروندان دفاع شود به نحوی که صاحبان سگ همواره مجرم و مقصر پنداشته نشوند و دیگر شهروندان مظلوم و حق بجانب.قانون گذاری در این زمینه بسیار اصولی و دوراندیشانه باید صورت گیرد که حقوق صاحب سگ و شهروندان و سگ حفظ شود ،چرا که در بعضی موارد رفتار برخی افراد می تواند باعث تحریک این حیوان شده و آن را بر اساس غریزه وادار به دفاع از حریم و صاحب خود نماید و در نهایت منجر به حادثه ای شده که حیوان در آن بی گناه است .سبک امروز زندگی نیاز به قوانین جدید دارد و چشم بستن بر واقعیت جامعه و انکار و پاک کردن صورت مسیله در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی،باعث تضیع حق عده ای می شود،پس لازم است که قوانین واقع گرایانه ای در این زمینه تصویب شود و همه ابعاد آن در نظر گرفته شود تا حق همگان محفوظ باشد
صاحب سگها را بدهید سگهای دیگر گاز بگیرند.
اون سگها گناهی ندارند چون از روی غریزه رفتار کرده اند بعضی از نژاد های سگ مانند گریت دین و دوبرمن ذاتا و غریزتاً با بچه ها مشکل دارند اما صاحب این سگها مقصر اصلیست که سگها را آزاد گذاشته بهترین تنبیه برای این فرد بیشعور این است که درون قفس خرس‌ها در پارک پردیسان انداخته شود اما نگذارید کشته شود فقط چند تا جراحت سخت بردارد کافیست!
اینا رو باید قصاص کرد تا بفهمن چقدر درد داره گاز سگ!!!!!!!!!
اصلا در شان نظام اسلامی نیست که اینقدر برخی جسور باشند و در پایتخت اسلامی اسلامی سگ گردی راه بیندازند و امنیت خانواده ها را با وقاحت تمام به خطر بیندازند ! مسوولیین مسلمان کجاییییییییید ؟؟؟؟؟
صاحب سگ رو سریعا اعدام کنید. کسی که ارزشی برای دیگر انسانها قائل نیست نباید در این کره زمین زندگی کنه
الان برخی سلبریتی ها کر و لال شدن که هیچ، کلا به کُما میرن!
خوب چرا شکایت نکردن؟؟
خوب باید صاحبانشان دیه و درمان را کامل کنند. برای جامعه ما که احکام کامل اسلامی دارد زشت است بگوییم قانونی وجود ندارد
بنده چهل سال م هست در کودکی حدود 7 سالگی یک سگ در روستا به من حمله کرد با اینکه صدمه جدی ندیدم و از اون روز سگ برام یک کابوس شد.
خدا با داد این دختر عزیزیمون برسه
توصیه میکنم باکارت ملی هوشمندوبصورت اجباری کتاب بیشعوریدربین همگان توزیع وسپس ازمون گرفته شود
باعث تاسف است
مقصر این حادثه سگها نیستند چرا که صاحبان این نوع سگها معمولا به آنها پرخاشگری می آموزند. بنابراین کلاس آموزشی مناسب برای این نوع از سگ ها و صاحبان آنها باید اجباری باشد.
این پولدارهای نوکیسه شورش را درآورده اند، برای تفریح سگ خودشان بیشتر از جان کودکان بی گناه ارزش قائلند و به عبارتی مردم دیگر را از سگ خودشان هم بی ارزش تر می دانند.
صاحبان بی فرهنگ این 2 سگ باید درملا عام اعدام شوند
اگر این سگ به قتل می رسید صاحب پیدا میکرد که چرا او را گشته اید وباید خسارت بدهید حال که این سگ به این کودک معصوم حمله ور شده است صاحب آن در سوراخ موش خود را پنهان کرده است که جوابگو نباشد.
صاحب سگها را باید با سگهاش به حبس بفرستند تا بفهمه محل آسایش انسان و حیوان یک جا نیست.
باید صاحب و صاحبان این سگها را اعدام کنند اعدام محبتی است در حق کل جامعه باید به سریعا هر کسی که تخلفی انجام داد به سریعترین و بیشترین درجه مجازات شدید کرد تا بتوان آرامش را به جامعه برگرداند و کمتر کردن جرم و جنایت شد
اينهم مثل خيلى چيزهاى ديگه كه نگاه ظاهرى به غرب داريم بدون توجه به فرهنگ آن و وظيفه اى كه قانون براى استفاده كردن از آن معين كرده است نگهدارى حيوانات داراى قوانين سخت والزام آورى است كه هم حيوان مورد سوءاستفاده قرار نگيرد و هم ديگران درامنيت كامل باشند
بطور مثال ورود سگ به محيط هاى عمومى بايد با قلاده و در مورد سگهاى خاص و بزرگتر از يك گربه با پوزه بند انجام شود و صاحب سگ موظف است كثافت سگ را فورأ بردارد
کی به کیه یعنی همین دیگه
چند روز پیش خانمی دو تا سگ رو با خودش به پارک آورده بود بچه ها مشغول بازی بودن و دو تا بچه ی کوچیک به شدت از سگ ترسیده بودن و به مادرشون چسبیده بودن هرچی مادرها به اون خانم می گفتن بچه ها از سگ می ترسن اونا رو ببر، گوشش بدهکار نبود
واقعا اوضاع نگهداری سگ ها در شهرها و روستا ها و اماکن عمومی و بیرون اماکن خصوصی بی قانون و آزاردهنده شده است.... برخی برای دوستی با سگان و برخی به بهانه نگهبانی از مایملک سگ ها ی زیادی را در اطراف مردم رها کرده اند و ترس و آزارشان برای عموم مردم زیاد است.... هرجا که می رویم قبلا با سگ های ولگرد روبرو بودیم و حالا سگ های صاحب دار هم اضافه شده اند.... سر و صدای زجر آور و ایجاد وحشت..... هیچ قانونی هم نیست! حق الناس چه می شود؟!
شکنجه واضطرابیکه به این کودک وارشده عوارض خطرناکی ممکن است در اینده برایش ایجاد لذا صاحبان غیر مسؤل که خیال میکنند سگ داشتن نشانه اروپایی بودن بدون داشتن ان فرهنگ باید به شدت مجازات شوند
سگ شکاری اونم آزاد تو پارک شهری؟؟؟؟
پلیس نداره لواسون؟ مگه اینجا تگزاسه؟؟؟؟
این سگ ها باید معدوم بشن و صاحبانشونم برن زندان...دیه کامل اون دختر رو هم باید پرداخت کنن تا حالیشون بشه اینجا شهره نه شکارگاه!!!!
یا ابالفضل چکارش کردند؟
راستی چرادرمملکت اسلامی باسگ بازان وسگ گردانهابرخوردقانونی نمیشود؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
چون با هیچ خلافکاری برخورد جدی و درست نمیشود
بنده خدا چیشده بچه.مقصر اصلی اون پارک هست که باید نگهبان درست و حسابی داشته باشه و جلوی ورود افراد به همراه حیوانات خانگی رو بگیره.
طبق قانون،صاحب سگ ها مقصر هست که در نگهداری سگ ها تقصیر کرده.از راه قانونی خیلی راحت میشه برخورد کرد
ببخشید اینو میگم اما مردم ایران فقط ادای اروپایی هارو در میارند ،باید جلوشون گرفت تا دیگه همچین اتفاقایی نیوفته،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آره داداش خدا رو شکر که ما ایرانی نیستم. موافقم باید جلوی ایرانی ها رو بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خواهش میکنم عزیزم راحت باش
احتمالا نگهداری سگ از ابتدا غیرقانونی است. اصلا نیاز نیست به دنبال بندی در قانون بگردید: صاحب سگ، با انجام یک عمل غیرقانونی، موجبات ضرر مادی و معنوی به یک دختربچه‎ی بیگناه شده است؛ باید مجازات شود.
واقعا جای شرم داره توی مملکت اسلامی این خبر.
آیا وقت این نرسیده که یک بار برای همیشه جلوی این پدیده سگ بازی که تقلید سطحی کورکورانه بعضی تازه به دوران رسیده ها از کشورهای غربیه گرفته بشه؟
تا کی باید کودکان ما در پارک و کوچه و خیابان در خطر بی مسئولیتی همچین آدمای معلوم الحالی باشن؟
پس از این به بعد هر وقت با دخترم رفتم پارک یه قمه میبرم تا اگه یکی حمله کرد از خودم و دخترم دفاع میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
دفعه بعد صاحب سگ هم یک شمشیر با خودش میاره تا از خودش و سگش دفاع کنه و الی آخر
سگ ها باید کشته شوند و صاحب سگ به شلاق و زندان و جزای نقدی محکوم شوند
حداقل دو بار تا زد و خورد فيزيكي با سگ بازان غرب تهران پيش رفته ام.
فرهنگ وجود ندارد. حويان بدون قلاده در امكان عمومي نبايست باشد.
در المان دو حادثه رخ داد .ویک کودک فوت شده.بعد از ان به دستور چند دولت اروپایی هزاران سگ از چند نژاد مخصوص توسط دولت ها معدوم شدند.در ایران نه مردم ونه مسولان توجهی ندارند .سالهاست که ژن های سگ ها را عوض کرد ه اند.وبسیاری از سگهای وارداتی اختلال ژنتیک دست کاری شده دارند.وتعداد کمی از ان خبر دارند .منتظر فجایع بسیاری در رابطه حمله حیوانات خانگی در ایران باشید .متاسفانه
تاسف برای آدم های تازه به دوران رسیده که فکر میکنن با سگ اگه بیرون برن و ادا در بارن بیشتر دیده میشوند. واقعا چقدر زشت است که قانون جدی برای برخورد نیست .
متاسفانه نگهداري سگ بخصوص در آپارتمانها براي همسايه هانيز مشكلات مختلفي بوجود آورده، علاوه برآن بعضيها با آوردن سگهاي بزرگ به كوچه و خيابان و پارك موجب ترس ديگران ميشن. بايد با اين معضل برخورد جدي و البته مستمر صورت بگيره.
نيروي انتظامي چه ميكنه ؟ وظيفه اي نداره ؟ نبايد پيش گيري بشه ؟ نبايد با توجه به موج فزاينده سگ بازي ملت ، قانوني چيزي در مجلس تصويب بشه تا از از وقوع اين حوادث پيش گيري بشه ؟ سگ بيچاره كه تقصيري نداره ولي برخي شهروندان حق هر رفتاري رو به خودشون ميدن . چرا واقعا ؟
متاسفانه برخی از مردم ما
به محض اینکه یه چیزی میبینن عین میمون تقلید میکنن و هیچ کاری به اصول و قواعد و استانداردها ندارند!

آخه اونی که خارج از کشور سگ داره و سگ میچرخونه، قواعد و قوانین را میدونه و فرهنگ نگهداری از سگ را هم بلده!
موضوع نگهداشتن سگ امروزها دربسياري از خانواده ها رسم شده است .
درخصوص موضوع حتما بايستي علاوه برخانوداه شهردار فرماندار و دادستان تهران هم به عنوان مدعي العموم پيگير موضوع باشند و با تمام قوا به دنبال احقاق حق خانواده مضروب باشند و بعد از رسيدگي كامل گزارش آن را به مردم ايران اعلام نمايند .
ان وقت است كه عدالت اجتماعي و درواقع عدالت اسلامي معنا پيدا ميكند .
جای هیچ حیوانی از جمله سگ و گربه و حتی پرندگان در بین آدمها نیست-حیوانات را باید در طبیعت رها کرد-این خودخواهی انسانهاست که حیوانات را مجبور می کنند تا با انها زندگی کنند. چند روز پیش فردی را دیدم که با سگ خود در حال تردد در پیاده رو بود. سگ چندین بار در پیاده رو ادرار کرد و باعث آلودگی پیاده رو شد. ای کاش قوانین محکمتری داشتیم تا کسی نتواند حیوان خود را به معابر عمومی بیاورد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار