بازدید 2902

صدور حکم طهرانچی برای برگزاری جشنواره قرآنی

کد خبر: ۸۶۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 09 January 2019

رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها حکم رئیس دانشگاه آزاد را برای برگزاری مرحله ملی سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت تحویل داد.

به گزارش مهر، رشید جعفرپور با اشاره به سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت گفت: سی و چهارمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن و عترت اول دی ماه به دانشگاه های سراسرکشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براساس ابلاغی که صورت گرفت، دانشگاه ها موظف هستند، دی و بهمن ماه مرحله دانشگاهی سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت را برگزار کنند.

رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم افزود: شش اسفند ۹۷ بخش معارفی این جشنواره به طور همزمان در تمام دانشگاه‌های کشور برگزار شده و همچنین آزمون سراسری این جشنواره در ۹ رشته و ۹ اسفند ۹۷ برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش‌های پژوهشی، فناوری، و ادبی این دوره از جشنواره با توجه به زمان بر بودن آنها به سال آینده موکول شد و دانشجویان بعد از تهیه آثار خود می توانند آنها را به دانشگاهی از طرف جشنواره معرفی می شود، و قرار است مرحله ملی را برگزار کند، ارسال کنند.

رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم افزود: مرحله ملی این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود ولی اینکه این جشنواره در کدام واحد این دانشگاه برگزار شود، هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اخیرا از وزارت علوم به دلیل برگزاری مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مشهد تشکر کرد و حکم محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد را برای برگزاری مرحله ملی سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت دانشجویی به معاون وی حجت الاسلام کلانتری تحویل داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار