بازدید 4426
ذوالنوری در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی و مسئولان لشکری:

نمایندگان نسبت به موضوع دفاع حساسیت جدی دارند

کد خبر: ۸۶۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 08 January 2019

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس فارغ از گرایش‌های سیاسی نسبت به موضوع دفاع حساسیت جدی دارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام ذوالنوری رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی و مسئولان لشکری درباره وضعیت بودجه و معیشت بازنشستگان، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی فارغ از گرایش‌های سیاسی نسبت به موضوع دفاع حساسیت جدی دارند.

نمایندگان نسبت به موضوع دفاع حساسیت جدی دارند

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهادات ارائه شده و در این مقطع آنچه که در زمینه بودجه حرف اول و آخر را می زند عدد رأی نمایندگان است، بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه بودجه وجود دارد، روز گذشته با لاریجانی صحبت کردم که با توجه به محدودیت بودجه ای دو موضوع معیشت مردم و دفاع باید مدنظر قرار گیرند.

وی افزود: امنیت و دفاع باید به صورت جدی مدنظر قرار گرفته شود. نمایندگان مجلس نیز ضرورت ها را درک می کنند و راجع به اهمیت این موضوعات نیاز به صحبت نیست.

ذوالنوری ادامه داد: با حضور وزیر دفاع در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی راجع به معیشت و امنیت بحث خواهد شد، قبلا نیز جلساتی با حضور دکتر محمودزاده به صورت مفصل برگزار شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح و پارلمانی ها باید به موقع با نمایندگان امضاکننده پیشنهادات ارتباط برقرار کنند و با توجه به زمان محدود همکاری های موثر انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان کانون های بازنشستگی نیروهای مسلح بیان کرد: شما در سراسر کشور شبکه و سازمان دارید، با توجه به حجم پیشنهادات، سقف بودجه و کمبود وقت باید اقدامات جدی برای در جریان قرار گرفتن نمایندگان انجام شود.

وی افزود: عدد رأی همه نمایندگان موثر است به همین جهت باید با کار جدی و کمپین اتباع کانون های بازنشستگی، معسرین، جانبازان و ایثارگران و نمایندگان مجلس دیدار کنند یعنی باید این افراد با نمایندگانی که عضو کمیسیون تلفیق هستند و نمایندگانی که صحن رأی می دهند در زمان مناسب ارتباط برقرار کنند.

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی با بیان اینکه آقایان حسن بیکی، نوریان و برزگر کلشانی نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق هستند که می توانند کمک موثری ارائه دهند، گفت: به همراه فلاحت پیشه رئیس کمیسیون اعضای کمیسیون نیز تلاش می کنند تا بازنشستگان نیروهای مسلح به آنچه که حق دارند دست پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی