بازدید 10833

علت غیبت کرباسچی در جلسه حناچی چه بود؟

کد خبر: ۸۶۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 08 January 2019
شهردار اسبق تهران در خصوص عدم شرکت در جلسه «پیروز حناچی»، با شهرداران پس از انقلاب مطرح کرد: دو روز گذشته به من گفتند و چون من امروز کار داشتم، نتوانستم شرکت کنم.

به گزارش «تابناک» «غلامحسین کرباسچی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص عدم شرکت در جلسه «پیروز حناچی»، شهردار تهران با شهرداران پس از انقلاب گفت: دیر به من اطلاع دادند. دو روز گذشته به من گفتند و چون من امروز کار داشتم، نتوانستم بروم.
 
علت غیبت کرباسچی در جلسه حناچی چه بود؟


وی اضافه کرد: آقای حناچی با من تماس گرفتند من گفتم گرفتارم و جلسه دارم به همین علت نمی‌توانم حضور داشته باشم. باید از قبل با من هماهنگ می‌کردند.کرباسچی به برنا گفت: تصور می کنم این جلسه بیشتر حالت دید و بازدید و تشریفاتی داشت و دستور خاصی نداشته است.

امروز جلسه ای با عنوان دیدار شهرداران پس از انقلاب به دعوت حناچی برگزار شد که محمد توسلی، سیدکمال‌الدین نیک‌روش، غلامحسین دلجو، محمدنبی حبیبی، سیدمرتضی طباطبائی، مرتضی الویری، محمدعلی نجفی و محمدعلی افشانی حاضر شدند و کرباسچی، احمدی نژاد و قالیباف از غایبان مهم این نشست بودند.البته باید خاطر نشان کرد از زمان حضور حناچی در شهرداری تهران غلامحسین کرباسچی که از منتقدان حضور وی در این سمت بود انتقاداتی را بیان نموده بود که در آخرین مورد که بازتاب زیادی هم داشت وی در اظهاراتی از حضور حناچی در کمپین سه شنبه های بدون خودرو انتقاد کرده و این گونه اقدامات را بی اثر ارزیابی کرده بود.
 
 
علت غیبت کرباسچی در جلسه حناچی چه بود؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان