بازدید 3471

وعده جوان‌شدن هیات‌مدیره‌پرسپولیس ازسوی وزارت‌ورزش

کد خبر: ۸۶۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 07 January 2019

پس از کنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی از سمت مدیرعاملی پرسپولیس و جایگزین شدن ایرج عرب وزارت ورزش درصدد است تا هیات مدیره جدید این تیم را ینز معرفی کند. هیئت مدیره‌ای که به نظر می‌رسد جوان تر از قبل خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که به زودی قرار است اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شود. این در حالیست که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشسته بودن برخی از اعضای آن و به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کنار رفتند و مجبور به ترک پست خود شدند.
این روزها باشگاه پرسپولیس زیر نظر ایرج عرب سرپرست این باشگاه فعالیت می‌کند و داورزنی اعلام کرده که با انتخاب اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل این باشگاه هم انتخاب خواهد شد اما به نظر می‌رسد که این بار وزیر ورزش و جوانان قصد انتخاب هیأت مدیره جوان‌تری را برای باشگاه پرسپولیس دارد و شاهد حضور اعضای جوان‌تری در هیأت مدیره این باشگاه خواهیم بود تا مشکل منع به کارگیری بازنشستگان دیگر گریبان باشگاه پرسپولیس و مسئولان آن را نگیرد.

البته در این بین به نظر می‌رسد جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره این باشگاه در هیأت مدیره آینده هم نقش داشته باشد چرا که او بازنشسته نیست و حقوق بازنشستگی هم نمی‌گیرد و به همین دلیل منعی برای حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت اما وزیر ورزش و جوانان در نظر دارد این بار با جوان کردن هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شرایط را برای فعال کردن مدیران جوان در این باشگاه به وجود بیاورد چرا که در سال‌های اخیر شاهد بودیم که مدیران جوان با ایده‌هایی بهتر توانسته‌اند شرایط بهتری برای کار ایجاد کنند.
بدون شک با حضور اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تکلیف مدیریت این باشگاه هم مشخص خواهد شد. هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان باز هم ترکیبی از مدیران اقتصادی و یکی دو پیشکسوت خواهد بود. از طرف دیگر بحث خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس هم این روزها جدی‌تر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و باید دید در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها