بازدید 5120

حرفهای برانکو درباره خرید خارجی پرسپولیس

بازیکن خوبِ کمتر از یک، دو، سه میلیون دلاری گیرمان نمی‌آید و در حال حاضر پرسپولیس توانایی پرداخت چنین مبالغی ندارد و به همین خاطر من اصرار ندارم که همین‌طور فقط بازیکن بیاوریم، چون بازیکن 200 هزار دلاری خارجی قطعاً بهتر از بازیکن ایرانی نیست
کد خبر: ۸۶۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 07 January 2019

سرمربی کروات پرسپولیس درباره این موضوع که باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر در جذب بازیکن خارجی اغلب موفق نبوده، تصریح کرد: پرسپولیس بارسلونا نیست و من باید این را خودم درک کنم. نمی‌خواهیم بازیکنی از خارج بیاوریم که فقط بگوییم بازیکن خارجی گرفتیم، بازیکنی می‌خواهیم بیاوریم که بهتر از بازیکنان فعلی‌مان باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ادامه داد: بازیکن خوبِ کمتر از یک، دو، سه میلیون دلاری گیرمان نمی‌آید و در حال حاضر پرسپولیس توانایی پرداخت چنین مبالغی ندارد و به همین خاطر من اصرار ندارم که همین‌طور فقط بازیکن بیاوریم، چون بازیکن 200 هزار دلاری خارجی قطعاً بهتر از بازیکن ایرانی نیست، مگر اینکه واقعاً انتخاب خوب داشته باشیم مثل جذب بشار رسن که واقعاً بهترین انتخاب را داشتیم. خود من هم اجازه نمی‌دهم از آن سقفی که داریم رقم قرارداد بازیکنی بالاتر برود و بودیمیر هم در چارچوب همین سقف خواهد بود و حتی ارزان‌تر از منشا.

تیپ بازی شریفی و بودیمیر متفاوت است
برانکو در پاسخ به این سؤال که مهدی شریفی در ادامه مسابقات لیگ برتر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: انتظار این سؤال را داشتم. شریفی مهاجم نوک نیست و مثل ترابی هافبک نفوذی است. باید بگویم که تفاوت شریفی و بودیمیر این است که آنها دو تیپ متفاوت هستند و اگر به خاطر داشته باشید، در مورد فوتاکس و قوچان‌نژاد هم صحبت شده بود و الان هم بودیمیر. برای هر پستی که دنبال بازیکن باشید، همیشه دو سه گزینه هست. فوتاکس مجارستانی بود و بازیکن هایدوک اسپیلت. او در انگلیس بازی کرده بود، ولی متأسفانه دو سال است که بازی نمی‌کند و با توجه به اینکه از ناحیه رباط صلیبی مصدوم بوده و یکسری مشکلات در شهر اسپلیت داشته است، به طور قطع گران‌ترین بازیکن در بین گزینه‌های‌مان بود. همین‌طور باید عرض کنم که باشگاه پرسپولیس، باشگاهی است که بودجه مشخصی دارد و من به این موضوع احترام می‌گذارم. اصلاً دلم نمی‌خواهد این سقف شکسته شود و اعداد و رقمی مطرح شود که نتوانیم جوابگو باشیم.

انتظار دارم بودیمیر خیلی راحت و سریع خودش را با نحوه کار ما تطبیق دهد
وی ادامه داد: بین قوچان‌نژاد و بودیمیر هم تفاوت‌شان این است که بودیمیر بازیکنی است که در حال حاضر بیشتر موردنیاز ماست، چون او بازیکن 18 قدم هست و بازیکنی است که گل می‌زند و حداقل تا به حال می‌زده است. قد او بالای 190 سانتیمتر است و انتظار دارم که خیلی راحت و خیلی سریع خودش را با نحوه کار ما تطبیق دهد. به خاطر همین کفه ترازو به سمت بودیمیر سنگین‌تر بود تا به قوچان‌نژاد، نه به خاطر اینکه کروات است، اما از طرفی هم به این دلیل که ایشان را خیلی بهتر می‌شناسم تا بازیکنان دیگر.

خیلی طرفدار این نیستم که بازیکن خارجی اینجا بیاوریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: شما خودتان می‌دانید من خیلی طرفدار این نیستم که بازیکن خارجی اینجا بیاوریم، اما همه مسائل مربوط به مقدار بودجه‌ای است که در اختیار داریم. ما سه بازیکن خارجی داریم؛ رادوشویچ، بشار رسن و همین‌طور بودیمیر که البته اگر به ما اضافه شود. بشار بازیکنی است که آینده درخشانی دارد و یک بازیکن باتجربه که بسیار حرفه‌ای است در فوتبال دنیا به نام بودیمیر و همین‌طور رادوشوویچ که ایشان را هدفمند و به عنوان جایگزین بیرانوند آوردیم که خیلی هم خوب خودش را نشان داده و هر وقت به جای بیرانوند بازی کرده، خوب ظاهر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل