بازدید 2879

انتصاب معاون دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ

کد خبر: ۸۶۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 06 January 2019

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، سید علی اکبر هاشمی راد به عنوان معاون دانشجویی ـ. فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ منصوب شد.

به گزارش دانشجو، دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، طی حکمی دکتر سید علی اکبر هاشمی راد را به عنوان معاون دانشجویی -فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با تجربیات ارزنده خود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه در مسیر تحقق اهداف فرهنگی که از اصولی‌ترین سیاست‌های توسعه دانشگاه می‌باشد، گام‌های موثری را بردارید.

سید علی اکبر هاشمی‌راد، عضو هیات علمی جهاددانشگاهی و مدیر گروه مطالعات فرهنگی این دانشگاه است و پیش از این نیز به عنوان مدیر کل اجرایی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، رییس جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، رییس جهاد دانشگاهی واحد خوارزمی و موسس و رییس جهاددانشگاهی واحد البرز فعالیت داشته و از دانش و تجربیات ارزشمندی در حوزه فرهنگ برخوردار است.

دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به نهاد جهاد دانشگاهی (ACECR) در قالب چهار معاونت «آموزشی»، «پژوهشی»، «فرهنگی» و «پشتیبانی» و پنج دانشکده «فنی و مهندسی»، «هنر و معماری»، «علوم انسانی»، «علوم گردشگری» و «علوم پایه و فناوری‌های نوین زیستی» فعالیت می‌کند و با ۱۲۸ عضو هیات علمی و ۶۰۰ استاد مدعو، به بیش از ۷۰۰۰ دانشجو، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می‌نماید.

این دانشگاه با هدف توسعه همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خارج از کشور، در مسیر توسعه علمی و حضور در عرصه‌های بین‌المللی گام برمی‌دارد و عهده‌دار ایجاد برنامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سطح بین‌المللی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها