بازدید 3970

سرمربی الدحیل قطر حریف استقلال اخراج شد

کد خبر: ۸۶۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ 05 January 2019

باشگاه الدحیل با سرمربی تونسی خود بعد از تنها نیم‌فصل قطع همکاری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، الدحیل قطر فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای با جمال بلماضی داشت و به قهرمانی در لیگ ستارگان، جام ستارگان و جام امیر قطر به برتری دست پیدا کرد و از سوی دیگر ۳۵ مسابقه بدون شکست را پشت سر گذاشت و تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت.

اما بعد از استعفای جمال بلماضی از ادامه همکاری با الدحیل و پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی الجزایر، باشگاه قطری با نبیل معلول وارد مذاکره شد و با این سرمربی تونسی به توافق رسید تا بعد از جام جهانی هدایت الدحیل را برعهده بگیرد. نبیل معلول که در جام جهانی هدایت تیم ملی تونس را برعهده داشت، در ۱۵ مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر ۱۱ پیروزی، سه تساوی و تنها یک شکست داشته، اما با وجود این عملکرد و امتیازات خوبی که او در الدحیل جمع کرده، با دو امتیاز کمتر نسبت به السد صدرنشین در رده دوم جدول لیگ ستارگان جای گرفته است.

الدحیل قطر در سه دیدار اخیر لیگ ستارگان دو تساوی برابر الریان و قطر اس. سی و یک شکست برابر السد داشت و صدر جدول را به رقیب خود واگذار کرد که همین اتفاق موجب شد تا مدیران باشگاه الدحیل قبل از آغاز دور جدید بازی‌های لیگ، با نبیل معلول قطع همکاری کنند تا امیدوار باشند با انتخاب سرمربی جدید، در هفت دیدار باقی مانده تا پایان فصل مجددا به رده اول بازگشته و قهرمان شوند.

باشگاه الدحیل قطر ضمن انتشار خبر قطع همکاری و آرزوی موفقیت برای نبیل معلول، اعلام کرد به زودی سرمربی جدیدش را معرفی خواهد کرد. گفتنی است، الدحیل قطر یکی از تیم‌هایی است که در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا باید با استقلال رقابت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر