بازدید 3991

نقطه‌عمارت همچنان در شهرستان‌گرمی می‌ماند

کد خبر: ۸۶۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 05 January 2019

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: اصلاحیه نقطه عمارت در کمیسیون دولت به تصویب رسیده و همچنان در شهرستان گرمی باقی خواهد ماند.

ببه گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سیدسعید جلالی با اشاره به برخی سوالات در حوزه تقسیمات کشوری استان اردبیل اظهار داشت: نقطه مکانی عمارت به جهت همسایگی با استان آذربایجان شرقی در یک اشتباه تحریری و در فرایند تاسیس شهرستان هوراند در شمار مکان‌های تابعه این شهرستان قید شد و بلافاصله پس از آشکار شدن موضوع، اصلاحیه برگشت نقطه عمارت به شهرستان گرمی به دولت ارسال و در کمیسیون سیاسی دفاعی به تصویب رسید که جای هیچ گونه نگرانی و حتی اختلاف میان دو استان در این زمینه وجود ندارد.

وی الحاق روستاهای دیگری در منطقه پارس‌آباد و گرمی را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه خبرها در این زمینه به شکل درستی منتقل نشده که این مساله موجب نگرانی دلسوزان و تشویش اذهان عمومی شد.

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور افزود: دلسوزان استان اردبیل با سعه صدر باید راه توسعه استان را هموار کنند و آرامش و امید را به جامعه تزریق کنند.

جلالی با اشاره به خبرهای مسرت بخش در حوزه تغییرات تقسیماتی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد سه شهر در چند ماه گذشته و پیشنهاد ایجاد حداقل یک شهرستان و مطالعه شناخت دو شهر و ایجاد یک بخش به زودی در اولویت دولت قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار