بازدید 3354

پذیرش کارشناسی و ارشد پیوسته در «امام صادق»

کد خبر: ۸۶۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 05 January 2019

دانشگاه امام صادق (ع) از بین برادران و خواهران علاقمند برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته سال ۹۹-۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش دانشجو، دانشگاه امام صادق علیه السلام بر اساس اهداف متعالی خود و با امتیاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته ویژه برادران و کارشناسی ویژه خواهران دانشجو می‌پذیرد.

مطابق این اطلاعیه رشته‌های تحصیلی هر دوره ویژه خواهران و برادران به شرح جداول زیر است:

رشته‌های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد پیوسته ـ ویژه برادران:

دانشگاه امام صادق (ع) برای دوره‌های کارشناسی و ارشد پیوسته دانشجو می‌پذیرد
رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ـ. ویژه خواهران:
دانشگاه امام صادق (ع) برای دوره‌های کارشناسی و ارشد پیوسته دانشجو می‌پذیرد

داوطلبان لازم است پس از ثبت نام و دریافت شماره پرونده آزمون سراسری با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قسمت گزینش دانشجو حداکثر تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبانی که قبل از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق می‌کنند، لازم است از تاریخ اول اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۷ با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسری خود را ثبت کنند.

همچنین داوطلبان نظام جدید آموزشی (دبستان، دبیرستان، ۶-۳-۳) لازم است بعد از مشخص شدن معدل کتبی سال دوازدهم حداکثر تا پایان خرداد ۹۸ با وارد کردن کد ملی و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل کتبی خود را ثبت کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای جزئیات ثبت نام و نحوه پذیرش در این دانشگاه می‌توانند به پایگاه اینترنتی دانشگاه امام صادق (ص) به نشانی www.isu.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها