بازدید 3031
معاون وزیر راه:

تردد در جاده‌ها روان شد

کد خبر: ۸۶۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 04 January 2019

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که معاون وزیر راه و شهرسازی است، گفت: تلاش شبانه روزی راهداران در سه روز اخیر، روانسازی تردد در جاده ها را به دنبال داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تارنمای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا عملیات راهداری زمستانی در روزهای اخیر را شامل رفع انسداد محورها، جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی، ایجاد تردد ایمن و روان در محورهای آزادراهی، بزرگراهی، بین شهری و روستایی دانست.

در سه روز گذشته استان های تهران، البرز، مازندران، اصفهان، لرستان، مرکزی، گیلان، کردستان، قم، قزوین، زنجان، سمنان، فارس، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان غربی از بارش برف و کولاک متاثر بود.
از ابتدای بارش در این استان ها 3 هزار و 570 نیروی راهدار با 2 هزار و 32 دستگاه ماشین آلات توانستند 69 هزار و 996 کیلومتر را برف روبی کنند.

32هزار و 776تن شن و نمک و یکصد لیتر محلول یخ زدا مصرف و 317 مقطع ریزش برداری شد.
در این مدت 223 مسافر در راه مانده، اسکان یافتند و به 632 دستگاه خودرو کمک شد.
رئیس پلیس راه کشور عصر امروز به ایرنا گفت: اکنون در استان خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران ادامه دارد اما طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور، بزودی این بارندگی قطع می شود.
پلیس راه کشور به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند در صورت ورود به جاده، تجهیزات کامل، زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

هموطنان می توانند برای آگاهی از شرایط جوی اطلاعات مسیرها را از طریق تلفن 120 یا 88255555 دریافت کنند.
براساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی کشور، سامانه جدید بارشی از پس فردا (یکشنبه) وارد کشور می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر