بازدید 2953

جاده کندوان باز شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: نیرو‌های راهداری به محض ریزش برف سنگین با نمک پاشی و برف روبی کار بازگشایی مسیر را شروع کردند و دقایقی پیش جاده بر روی خودرو‌های عبوری باز شد.به دلیل بارش برف در ارتفاعات مازندران سطح جاده‌های این مناطق لغزنده و لازم است رانندگان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 03 January 2019

رئیس پلیس راه مازندران از بازگشایی جاده کندوان خبر داد.

سرهنگ قدمی با اعلام این خبر گفت: نیرو‌های راهداری به محض ریزش برف سنگین با نمک پاشی و برف روبی کار بازگشایی مسیر را شروع کردند و دقایقی پیش جاده بر روی خودرو‌های عبوری باز شد.

وی افزود: به دلیل بارش برف در ارتفاعات مازندران سطح جاده‌های این مناطق لغزنده و لازم است رانندگان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محددودیت‌های ترافیکی اعلام شده اعمال خواهد شد، گفت: تردد تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است و رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز پنجشنبه و جمعه در این جاده ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان همچنان ممنوع است افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه، ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی