بازدید 16636

موافقت روحانی با پذیرش استعفای قاضی‌زاده هاشمی/ تعیین سرپرست «ویژه» برای وزارتخانه!

پیرو پذیرش استعفای قاضی زاده، رئیس جمهور «سعید نمکی» را به سرپرستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین کرد؛ فردی که دارای دکترای ایمونولوژی پزشکی است و پیش از این، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بود.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 03 January 2019
تخریب سازه‌های عمرانی، حاصل امضاء فروشی مهندسین خاکستری است/ واگذاری پروژه‌های عمرانی به سرمایه داران، نتیجه‌ای جز تحویل پروژه ضعیف و نا ایمن ندارد ندارد
به فاصله چند روز از طرح شایعه استعفای وزیر بهداشت و تأیید تلویحی این استعفا در روز گذشته، سرانجام این اتفاق مهر تأیید خورد تا فرجام یکی دیگر از وزرای کابینه روحانی با استعفا تعیین شود.
 
به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز پنجشنبه با قدردانی از خدمات و تلاش‌های سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به ویژه در اجرا و پیشبرد طرح تحول سلامت، استعفای وی را پذیرفت.

پذیرش استعفایی که رسما اعلام نشده بود و حدس و گمان‌های مختلفی را به دنبال داشت؛ استعفایی که البته هنوز علت آن اعلام نشده، اما گفته می‌شود مسائلی مانند اختلاف بر سر بودجه، از جمله مهم‌ترین دلایل آن است؛ مسأله‌ای که حالا با تعیین سرپرست وزارت بهداشت، محتمل‌تر از قبل به نظر می‌رسد!

«سعید نمکی» سرپرست جدید و نکته‌دار وزارت!

پیرو پذیرش استعفای قاضی زاده، رئیس جمهور «سعید نمکی» را به سرپرستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین کرد؛ فردی که دارای دکترای ایمونولوژی پزشکی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بود.

انتخابی که با توجه به اختلافات قاضی زاده و سازمان برنامه و بودجه، تأمل برانگیز به نظر می‌رسد، به ویژه اگر بدانیم وزیر سابق بهداشت در یکی از آخرین سخنرانی هایش، به نقد عملکرد سازمان برنامه و بودجه پرداخته و تأکید کرده که پرداخت نشدن معوقات بازنشستگان از سال ۹۴، نتیجه عملکرد ناصحیح این نهاد است.

نمکی، سرپرست وزارت بهداشت

سخنانی که موجب برآشفته شدن برادر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورمان شد که نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت مجلس است و مدعی است مشکلات مورد ادعای قاضی زاده، نتیجه ناکارآمدی وی و همکارانش است و در بودجه، بیش از میزان مورد نیاز وزارت بهداشت، هوای این وزارت خانه را داشته‌اند.

اظهارنظر‌هایی جنجالی که نشان از اوج گیری اختلاف برخی با قاضی زاده هاشمی داشت؛ وزیری که البته خود سبب ساز حاشیه‌های فراوانی در سال‌های وزارتش بوده که از جمله آنها، دعوا با وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ حاشیه‌هایی که اگر فکر می‌کنید پایان یافته، سخت در اشتباهید، به ویژه اگر بدانید سعید نمکی، از جمله مدیران شکار دوست کشورمان است که روابط بسیار حسنه‌ای با مسئولان فعلی سازمان حفاظت محیط زیست دارد!
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۷
نوبخت تا همه رو نفرسته خونه و مملکت رو ویرونه نکنه ول کن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
این یه کار نوبخت درست بود. دمش گرم. احسنت بر روحانی هم که وزیر غیر پزشک انتخاب کرد. امپراطوری پزشکان خورشیدش رو به افوله.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نمیدونم نوبخت رییسه یا روحانی... ولی نه تنها هاشمی رو برکنار کرد، یکی از نزدیکان خودش رو هم فعلا سرپرست کرده! خیلی قدرتمند بنظر میاد این نوبخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
گل گفتی
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
تا دیروز که کامنتها رو میخوندم همه نظرها برخلاف وزیر پزشکان بود ، حالا که عوض شده گیر دادید به نوبخت.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
یک مدیر نیازی نیست که دلسوز یا انسان نازنین باشد. یک مدیر در حد وزیر یا شهردار یا رئیس جمهور باید دید ملی داشته باشد نه دید بخشی. یک مدیر در حد وزیر یا شهردار شهر بزرگی مانند تهران باید بداند که بزرگترین وظیفه و قسم او عمل به قوانین ملی و نه بخشی است. وزارتخانه یا شهرداری دکان بقالی نیست که فقط به فکر دخل را با خرج برابر کردن باشد. اقای قاضی زاده اگر مدیر واقعی و باسوادی بود باید می دانست که بودجه درمانی در حتی پیشرفته ترین و ثروتمند ترین کشورهای دنیا هم چالش بر انگیز است و از عهده ان براحتی بر نمی ایند. مانند همین داستان اوباما کر در امریکا که ده سال است دعوای روز در این کشور است. مگر شوخی است وزیری بدون توجه به توان اقتصادی کشور و شاخصهای بودجه و رشد اقتصادی و ... بودجه درمانی به بودجه و اقتصاد کشور تحمیل کند که حتی امریکا یا ژاپن و المان هم از پس ان برای مردمشان بر نمی ایند؟! نتیجه همین می شود که می بینیم. اقای کرباسچی هم در زمان خود همین فاجعه را به بار اورد. ایشان هم حوزه شهرداری را باد اداره یک بقالی اشتباه گرفته بود و با فروش قوانین ملی شهرسازی و تراکم تحت عنوان مدیریت افسانه ای و ... به ظن خود تحولی در شهرداری ایجاد کرد و بیشتر مردم هم که سالها از مدیران ضعیف رنج می بردند گمان کردند این تحول واقعی است. ولی با الگو شدن ان سیستم فروش قانون و تراکم در تهران در تمام شهرهای ایران اقای کرباسچی در واقع زیست بوم ملت ایران را برای همیشه ویران کرد. باور بفرمایید که برخی به ظاهر ابادانیها مانند همین بیمه سلامت اقای قاضی زاده یا سودهای موهوم و تورم ساختگی تک رقمی اقای طیب نیا یا گلکاریهای اقای کرباسچی با فروش قوانین ملی شهرسازی یک کشور یا ایده دانشگاه ازاد در هر شهر و قصبه و بی ارزش شدن و بی کیفیت شدن اموزش عالی یک کشور 80 میلیونی از صد تا ویرانی یا جنگ خسارتش بیشتر است. چون جنگ ویرانی فیزیکی به بار می اورد مانند سئول یا هیروشیما که با خاک یکسان شدند ولی قابل ساخت مجدد و بر گشت هست و بر گشتند ولی برخی ابادانیها مانند ساخت برجهای متعدد در کوچه های ده و بیست متری برای همیشه غیر قابل برگشت هستند و فضای زیست یک ملت را برای همیشه به پایینترین کیفیت ممکن می رسانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
شما از اون دکترهایی هستی که دکتر هاشمی کارانه دویست ملیونی بهشون میداد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
وزیر محبوب پزشک ها برای اینکه از جیب مردم و بودجه سلامت کارانه های ۱۵۰ و ۲۰۰ ملیونی بهشون پرداخت میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اولین کاری که وزیر جدید باید بکند اجرای اخذ مالیات از پزشکان و اجباری کردن دریافت ویزیت با کارت خوان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
با این انتخاب نپخته و نسنجیده،شاید بهتر بود خود نوبخت مسئولیت وزارت بهذاشت را به عهده می گرفت،زیرا حداقل حقوق کارکنان به موقع پرداخت می شد.
البته از طرز تفکری که در اقای رو حانی سراغ داریم ،بعید است این تصمیم را ایشان به تنهایی و به دور از لابی نوبخت ها گرفته باشند..
مطمئن باشید با این رویه و اتتخاب یکی از بزرگ ترین دستاورد های دولت بر باد خواهد رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
دوستان آقای نمکی هم پزشک است ها

در ضمن، بپرسید ایشان قبل ازا ینکه تشریف بیاورند معاون آقای نوبخت شوند مشغول شکار در محیط زیست بودند و اصلا سکوت چند دهه ای در کار اداری داشتند. خلاصه از ماست که برماست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
داستان برکنار کردن هاشمی بود که پیروز شدند
اینها دنبال سود سرشار واردات دارو و تجهیزات پزشکی از دلالها و چین هستند
دکتر هاشمی از تولید کننده های اصلی و با قیمت واقعی رقابتی میخرید و دست دلالها را بریده بود
یعنی یک وزیر هم که درستکار و سالم و دلسوز باشه اینطوری بزمین میزنند
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
درود بر قاضی زاده هاشمی




خیلی زحمت کشیده برای سلامت کشور
ایکاس روحانی لاریجانی را گذاسته بود برای سر پرستی وزارت بهداشت این هم یکی از استباهات دیگر روحانی ایت ومثل اینکه در ایران نییت ونمی داند که چه خبری است به هر حال حسین فزیدون هم گزینه بدی نبود چون
بنازم به قدرت نوبخت که بعد از کل کل کردن با وزیر بهداشت او راسرنگون و در نهایت معاون خودش را جایگزین او کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
هر کسی کردیم کار خویش را
ای به قربانت بجنبان ریش را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
با برنامه ریزی بسیار حساب شده علیا حضرت نوبخت،از ورود اقای دکتر طیب نیا به وزارت اقتصاد جلوکیری و دلالان چونان مغولان کشور را بلعیدندو تورم تک رقمی ان دانشمند را در سایه نوبخت و یاران اقتصاد دانش!!!!!به فلک بردند.
این که حاصل این همه تلاش چهل ساله در وزارت بهداشت و درمان به عنوان یکی از موفق ترین وزارت خانه های کشور ،و بویژه طرح تحول سلامت که بنا به گفته همگان از انقلاب های بزرگ درمان کشور بود را نو بخت به کجا خواهد برد بی نهایت نگران باشید.
ان چه که واضح است موافقت با استعفای اقای دکتر هاشمی در این شرایط اصلا به صلاح مردم نبود.
حال که موافقت شد در ان وزارت خانه که معاونان پای کار و مدبری داشتند،این که از وجود ایشان به عنوان سرپرست استفاده نشد و معاون نوبخت را وصله کردند بوی شدید لابی گری و قدرت نفوذ ناپذیر ان علیا حضرت را می دهد.
اقای دکتر روحانی بسیار ادم با هوشی است و می داند که فردی که سکاندار این کشتی است بایستی با فنون اشنا باشد،اما انتحاب نا اشنایی چون سعید نمکی در این شرایط سخت کشتی را به گونه ای در باتلاق غرق،که با تلاش هزاران ناخدا نجات نخواهد یافت.
انتخاب عجیبیست از این جهت که به انتخاب افراد در کشور های جنگ زده شبیه است.
خداروشکر این یکی دیگه پزشک نیست الحمداله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چرا اینم پزشکه بدبختانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آره واقعا خدا را شکر وگرنه برای پزشک ها دوباره کارانه دویست ملیونی از بودجه سلامت پرداخت میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
خدارا شکر که من پزشک نیستم،روانشناسی خوانده ام و خیلی هم از سیاست چیزی بلد نیستم ،چند نکته در اکثر یت کامنت ها مشهود است که از مهمترین ان ها می توان به حسادت شدید به قشری خاص و با اهمیت جامعه اشاره کرد و ان هم بابت حق الزحمه ای که می گیرند.
سوال این جاست من که نتوانستم پزشک شوم زیرا رتبه نیاوردم ،حال باید یقه پزشک را بگیرم که تو چرا حقوق بیشتر می گیری؟
سلامت مردم در دستان همین گروه بوده و خواهد بود و بنده که مدتی مددکار بیمارستان بوده ام،بارها و بارها شاهد بوده ام اگر پزشک چند دقیقه دیر بر بالین بیمار برسد،چگونه بیمار به مخاطره افتاده و همراهان نیز با شیشه ها ،اموال و پرسنل بیمارستان جه کرده اند.
به هر حال حسادت به پزشکان و حقوق ایشان مشکلی را حل نمی کند .
موضوع ذیگر این که معلوم نیست که شما ها با جناب سید هاشمی که کنار رفت مشکل دارید،یا با پزشکان؟به نظر می رسد با گروه دوم،ان هم از نوع شدید که ریشه در عقده ها دارد و رفتن وزیر سبب شده تا مقداری از عقده ها را تخلیه کنید.
مطلبی که خیلی کم به ان اشاره کرده اید حق خودتان است ،اصلا درگیری چند ساله وزیر بهداشت با اقای نوبخت و سایرین ،اساسا بر ایفای حق پرسنل بهداشت و درمان بوده و اخرین مورد هم که مربوط به حق بازنشستگی چند سال اخیر بازنشتگان بود،که به سایرین داده شده بود اما پرسنل وزارت بهداشت را حذف کرده بودند،چند نفری را خود من می شناسم که دو سال است بازنشسته شده اند اما دریغ از یک ریال
پاداش پایان بازنشتگی!!!!!
اقای نوبخت جفا کرده ،وزیر هم در این مورد دفاع کرده،شما هم پزشکان و مزایای پزشکان را هدف قرار داده اید،حال عده ای از شما در این مطالبی که نوشته اید دنبال چه می گردید .معلوم نیست ،خوب بنده خدا بازنشته سی سال کار کرده،چه فرقی می کند در کدام سازمان است؟این که مثل روز روشن است،اقای نوبخت چند برابر شما به کارکنان برنامه و بودجه مزایا می دهد،هر کاری هم که تا به حال دلش خواسته انجام داده،وزیر هم طالب ریاست نبوده و گرنه پست وزارت چیز کمی نیست،گذاشت و رفت،و متاسفانه عده کثیری از شما نا خواسته از نوبخت ذفاع می کنید،زیرا که یا وزیر را تخریب می کنید یا به جان پزشکانی که همکار خودتان هستند افتاده اید،نوبخت هم به به و چه چه می کند.
در خصوص فرد جدید که دست نشانده نوبخت است و ظاهرا شکارچی خوبی بوده،فکر نکنید که اسمان را ریسمان می کند و ما را به عرش می برد،بلکه به دلیل نداشتن تخصص و بویژه تجربه خدای نخواسته اگر از مجلس اسلامی رای اعنماد بگیرد،که با کمک نوبخت و یاران نوبخت خواهد گرفت،فاتحه وزارت بهداشت خوانده است.
اصلا بحث پزشک یا غیر پزشک نیست ،این فردی که انتخاب شده،سالیانی است که از بر نامه ها و سیاست های وزارت بهداشت به دور بوده و تا بخواهد با این ها اشنا شود دو سالش تمام است.
گویند معاونین خوب گمارد،از کجا معلوم کسی که نشناسد هیچ ،بهترین ها را بگمارد؟
واضح است که کشور ما کشوری دانشگاهی است و این انتخاب شایسته چنین کشوری نیست، شاید به انتخاب وزیر در برخی از کشور های همسایه شبیع است که عمری است درگیر جنگ بوده و باالاجبار به دلیل نداشتن امکانات تحصیلی فردی دون پایه را وزیر خارجه و یا ختی رئیس جمهور می کنند و روز به روز بر مشکلاتشان افزوده می شود.
مطمئن باشید که حداقل بیش از هزار نفربسیار قوی تر،با هوش تر ،با سوادتر و بویژه اشناتر به امور وزارت بهداشت وجود داشته،اما این اتتخاب از میان نوبخت و یاران ناتوانش شکل گرفته و معیشت ما و مهمتر از هر چیز سلامتو رفاه مردم را هدف قرار داده اند.شب دراز و قلندر بیدار.
علی
| Austria |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
انقدر تابلو سنگ پزشکان را به سینه میزنید که یک روانشناسی که دیوانه هم شده باشه، اینجوری ازشون دفاع نمیکرد جناب تابلو!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
عزیزی که این پاسخ رو داده ای
خدارا شکر که من پزشک نیستم،روانشناسی خوانده ام....
شما مطمئنا پزشک هستین شکی نیس
نوبخت تا همه رو نفرسته خونه و مملکت رو ویرون نکنه ول کن نیست. جوری که دیروز ایشون داشت در مورد وزیر بهداشت صحبت می کرد بسیار بی ادبانه و متکبرانه بود.
در عجبم که آقای روحانی با آن همه ادعای قانون دانی و درایت، چطور جرات کرده یه PhD ایمونولوژی را در راس وزارت خانه ای که مسول سلامتی تمامی آحاد جامعه است،قرار دهد، البته من خودم هم میکروبیولوژیست هستم ولی واقعا معتقدم که در وزارت خانه ای که نیرو محرکه اش پزشکان هستند مسول غیر پزشک موفق نمی شود، امیدوارم که تنها برای سرپرستی باشه شیخ دیپلمات را حسابی دارند میچرخانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اتفاقا تنهت کار درستی که کرده همینه. به امید روزی که در هر دهات 5 پزشک برای ماهی یک میلیون تومان رقابت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
برو نعل وارونه رو به خودت بزن اخوی
تو کشورهای اروپایی اکثر وزرای بهداشت غیر پزشکن تا مثل کشور ما وزیر غش نکنه طرف هم صنف هاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بگذار بعد از این همه سال، یک علوم پایه ای بیاد سرکار، بخور بخور بعضی جمع بشه
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
متاسفم که شما فقط درمان و مدیرت بهداشت و سلامت رو در پزشکان خلاصه میکنید. امیدوارم یه مطالعه در نظام سلامت دیگر کشور ها هم انجام بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
عزیزم زیاد حرص نخور زیاد هم فرقی نداره مهم اینه که قوم و خویش ها سر کار باشن و هوای همدیگه را داشته باشن.
ناشناس
| Bulgaria |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ایشون هم پزشک است
انسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
من متعجبم شما با چه مستندی اینطور نظر میدی!؟!؟!؟ انقدر خودتون رو کم نبینین والبته دیگران. تا الان پزشکان خودشون همه کاره بودن و وزارت بهداشت رو مصادره کردن. و این شده وضع غیر پزشکا. لطا هیچی نگید بهتره، اقلا
مسئولیت وزارت از جمله وزارت بهداشت یک کار مدیریتی است نه اینکه حتما باید پزشک وزیر باشه. از ترس زهر ترک نشی شما!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
شک دارم دکترای میکروبیولوژی داشته باشی به هر حال نگران نباش سلطان کارانه جوری قوانین رو تنظیم کرده که به کارانه شما کسی نتونه دست بزنه دکتر جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
متاسفم برای کشوری که شما دکترای ازمایشگاهش هستی حتی زحمت یک سرچ ساده را هم به خودت نتونستی بهی تا ببینی مسئولان بهداشت و درمان در کشورهای عموما توسعه یافته دنیا چه مدارکی دارند و چند در صد انها پزشکند؟
حیف دکتر هاشمی.
اقای نوبخت دکتر هاشمی استعفا داد و رفت شماهم استعفا دهید تا صداقتتان‌ معلوم شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دکتر هاشمی یا وزیر پزشکان از استیضاح فرار کرد. کاری کرد هر پزشک با یک کارخانه از نظر درامد برابری کند.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دوست عزیز
متاسفانه یکی از مشکلات در کشور ما اینست که همه فکر می کنند وزیر بهداشت حتما می بایست پزشک باشد.
اگر در مورد کشورهای دیگر مطالعه بفرمایید میبینید
البته متاسفانه آقای هاشمی در مواردی خوب عمل نکردند و جانشین منتخب ایشان هم فردی با سابقه درخشان نیست
پرهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دقیقاً همین از باعث شده که پزشکان خودشان را تافته جدا بافته بدونن...مدیریت یک پزشک ... انحصار طلبی شون پایانی نداره ...کاملا با مدیریت غیر پزشک بر وزارت بهداشت موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نترس کارانتون حفظ میشه
نباید دوباره یک پزشک انتخاب کنند تا وزارت پزشکان درست کند. باید با انحصار در پزشکی و کارانه ها و حق ویزیتهای نجومی و فرارهای مالیاتی مقابله شود. طرح تحول جیب پزشکان لغو و با مسببین برخورد شدید قانونی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ویزیت نجومی؟
عزیز جان حتی با محاسبه سرانه درامد در ایران نرخ ویزیت در کشور ما کمترین در کل جهان است.
سلطان کارانه پزشکی استعفا داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دمت گرم جانا سخن از زبان ما میگویی
قاضی زاده گزینه « تکرار» ی ها برای ۱۴۰۰ است...
اما گفتمان بزن و برقص و کنسرت و‌ ورود زنان به ورزشگاه دیگر جواب نمی دهد..
معاون سابق سازمان برنامه و بودجه و شکاردوست!!!
باقی محاسنش؟!
امان از دست این سرپرست "ویژه"!؟! دیگه ویژه چه صیغه ای است؟!
تمام بدبختی ما این است که امورات اجرایی کشور دست نوبخت افتاده است! خودش چی کار کرد که حالا معاونش شده سرپرست ویژه وزارت نفت. خدا بداد این ملت مظلوم برسه با این جنس مسئولین
دکتر شکارچی هم که هستی؟ دکتر مواظب باش ما را شکار نکنی؟!
دولتی که فقط و فقط با حمایت اصلاح طلبان پیروز انتخابات شده صد درصد در اختیار نزدیکان رییس جمهور قرار گرفته به این میگن شایسته سلاری ابطحی معاون نوبخت دژپسند معاون نوبخت نمکی معاون نوبخت رحمانی فضلی مدیر مادام العمر لاریجانی هاشمی روحت شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اصول، اصلاح ، میانه ، ختم، مدیر جهانی، مدیر کلید سازی، مدیر هاله، الفاتحه
جالبه یه دکترای ایمنولوژی بشه وزیر بهداشت کسی که هیچ تصور و تجربه ای از کار در شبکه بهداشت و درمان نداره تو عمرش یه مریضم ندیده و اصلا درکی از مشکلات موجود در کادر درمانی نداره واقعا چه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چیه شما پزشکان زورتون گرفته؟ وزیر پزشکتونم دیدم چجوری 38 هزار میلیارد پول رو چجوری مدیریت کرد. و پول ها رو سر شما پزشکان شاباش میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
جالبه شما هم درباره وزیر چند تا کشور پیشرفته کمی جستجو کنی براحتی میفهمی که وزیر بهداشتشون سیاست مدار و مدیر هست نه پزشک.
قرار نیست تو وزارت خونه مطب زد و فکر منافع صنف خود بود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اتفاقا در مورد دکتر نمکی و طرحهاشون مطالعه کنيد.
بهداشت به اين هست که نزاری کسی مريض شود، نه اين که همه مردم را مريض کنی و مريضا را دوا کنی و پول درو کنی. آخرش هم قهر کنی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دوست عزیز در بسیاری از کشورهای قدر قدرت دنیا وزیر بهداشت و درمان از بین مدیران قدرتمند انتخاب میشوند نه پزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
وزیر بهداری باید یک مدیر کارامد باشد و نه الزاما پزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بابا ، كار درست ، ي سرچي توي اينترنت بكن و رشته وزراي بهداشت دنيا رو ببين ، كمتر از يك سوم پزشك هستن و اتفاقا در كشورهاي مترقي اين نسبت كمتر هم ميشه ، البته من ايشون رو نميشناسم و نظري هم ندارم ولي استدلال شما نتيجه قطعي بي خبري از دنياست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟
حالا اگر ایشون کاری کنه که سوالات کنکور دستیار لو نره و یا فروخته نشه و پارتی بازی نشه باید گفت احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
به نظر میاد این تویی که هیچ تصورخاصی از واقعیات نداری،مگه بهداشت یعنی دیدن بیمار؟!!!! نه عزیزم هدف از بهداشت پیشگیری از بروز بیماریهاست یعنی همون کاری که کارشناسان بهداشت محیط و عمومی میکنند نه کار پزشکان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
باهوش، اصلا وزرای بهداشت، درستش اینه که دکتر نباشن، بلکه مدیر باشن! مثلا وزیر نفت، تو عمرش یه دفعه هم رفته پالایشگاه، چاه نفت حفر کنه، نفت تولید بکنه، بفروشه؟ نه، اما مدیریت نفت کشور رو بلده برا همین میکننش وزیر نفت. خسته میشه ادم از این همه ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کاملا معلومه شما یک پزشک متکبر هستی که زورت میاد غیر پزشک وزیر شده باشه. کل مملکت رو با نفت و گاز و مالیات و ...... برخی پزشکا چاپیدین و همچنان تظاهر میکنین که
درآمد نداریم. بس دیگه واقعا
طرح تحول مملکت رو ورشکسته کرد. واقعا دیگه مردم پول ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
عزیزم میشه بگی وزیر بهداشت و سلامت در آلمان استرالیا و انگلستان تحصیلاتشون در چه زمینه ای هست؟ نکنه وضع بهداشت و سلامت ما بهتر از این سه کشوره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چطور وقتی ی پزشک تو دور قبلی روحانی گند زد به وزارت علوم کسی صداش در نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مثل وزیر پزشکان شما که هیچ درکی از مشکلات کادر بهداشتی نداشت، این به اون در
معلومه که روحانی دولت را سپرده به نوبخت و رفته کیش استراحت. امیدوارم دوره بعد رهبران سیاسی اصلاحات کاندیدای بهتری معرفی کنند و گر نه همان گزینه تحریم یا رای سفید را پیش ببرند که در این بدی مدیریتی شریک نباشیم. دوره بعد یا فقط رئیس جمهور اصلاح طلب و یا هیچکس. حالا ما شریک حماقتهای این دولتیم؟
سلام روحانی باید حرف بزند و جوابگو باشد. یا بخاطر خدا کناره‌گیری کند
با این حساب بیش از نصف وزرا از کارکنان وباند برنامه وبودجه ای اقای نوبختند .دولت درسایه به این می گویند.بگوییم رییس جمهور روحانی
یک پوپولیست بشدت مخالف پیشگیری رفت. کسی که جیب پزشکان را پر کرد و سیستم بهداشت و درمان را نابود کرد
خدایی من شاهد ضربه دکتر هاشمی به تولید سالم درحوزه سلامت کشور بودم.
دوستان عزیزی که گفتین باید وزیر بهداشت پزشک باشه مگه دکتر ولایتی که ۱۶ سال وزیر امور خارجه بود دکترای علوم سیاسی داشت
قاضی زاده هاشمی تنها وزیر باسواد وکارآمد دولت روحانی بودکه استعفاداد مابقی ناکارآمد هستند
. افزایش افسارگسیخته هزینه‌های درمان طی چهارسال اخیر باعث شد تا کشور برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی مجبور به انتشار هشت هزار میلیارد تومان اوراق قرضه شبه ربوی شود که این کار نظام اقتصادی کشور را درآینده‌ای نه چندان دور با مشکل جدی مواجه خواهد کرد. هزینه‌هایی که به دلیل اصرار مجریان بر ادامه راه نادرست، سال به سال به رقم آن افزوده می‌شود و برای دولت‌های بعد تنها بدهی آن باقی می‌ماند
ی فرد تحصیلکرده در رشته مدیریت بجاش میزاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
عزیز دل برادر یک وزارت عریض وطویل شدیدا تخصصی را یک فارغ التحصیل مدیریت میتونه چکار بکنه؟
باید کاسبی این پزشکان هر چه زود تر تعطیل شود . این خواسته ۹۰ درصد جامعه است که حقوق و مزایای آنها نسبت به درآمد کشور متعادل شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
کاش در آمد وکلا ودبیرای زیست وریاضی و..کنکور با مدرک حداکثر لیسانس وفوق لیسانس را هم حساب می کردیم وحساسیت ومسئولیت جان آدما ومدت تحصیل پزشکی را هم کنارش می گذاشتیم آنوقت از چنین کامنت هایی حتماخجالت می کشیدیم
یکی از پزشکان به من گفت در راستای اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از مردم در شهرستان ها چون ویزیت ها را دولت باید پرداخت کند هفته ای چند بار برای معاینه مجانی پیش متخصص می رفت بدون اینکه مشکلی داشته باشد این طوری بودجه مملکت رو حیف و میل کرد و هزاران مورد دیگر و جیب پزشکان پر پول شد.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کدام شهرستان بوده ما که منطقه محروم بودیم دو برابر پایتخت نشینان ویزبت پرداخت می کنیم و دولت پول ماندگاری پزشکان را از مردم می پردازد
در اکثر کشور های توسعه یافته، وزیر بهداشت "پزشک" نیست. انتخاب وزیر پزشک به نفع پزشکان است نه به نفع مردم!
قوم عجیبی هستیم روزی کسی رابه اوج میبریم چون میشنویم چندنفرکه حتی آنهارادرست نمیشناسیم ازاوتعریف میکنندودراینجا ماتشدیدش میکنیم فقط براساس شنیده ها، وروزی برعکس بازهم براساس همان شنیده های بی اساس چنان تحقیرش میکنیم که کاریش نمیشه کرداین واقعافرهنگ ماایرانی هاشده باحرف زنگی میکنیم وقضاوت میکنیم خداوندگوش مارابرای شنیدن چشم مارابرای دیدن ومغزمارابرای فکرکردن وقضاوت کردن وتصمیم گرفتن آفریده ماهمه این اعضا راجزگوشما ن بمرخصی فرستاده ایم که علت العلل تمام گرفتاری هایمان است ، میشنویم
اگر این نمکی آن نمکی قدیم وزارت باشد خوبست.
درود بر دکتر هاشمی
وقتی بودجه را کم می کنند و توقع هم زیاد است ؛ این بهترین عکس العمل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
نگران كارانه نباش
آقای قاضی زاده باید مورد پاسخ گو باشه که به چه حقی این وزارتخانه به پزشکان چندین برابر حقوقی که با شرایط ایران متناسبه پرداخت میکنه اونهم وقتی بقیه مردم وضع مالی خوبی ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
خوب برادرحسودی نداره شماهم بروچندکلاس درس بی قابلیت بخوان پزشک بشو وقتی شدی خرمرادراسوارشو،اینکه اینهمه غصه وقصه نداره.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
شما که میگی حسودی نکن! لابد اونهایی هم که پول ناحق میگیرن بگن چرا حسودی میکنی؟ تو هم برو پول ناحق بگیر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تازه صنعت خودرو سازي ما هم كه هزينه ماشين هاش متناسب با ماشينش نيست حتما كار درستي ميكنه.
بابا نگران كارانه نباش بعدي هم كارانتون رو قطع نميكنه.
ضرورت انتصاب یک پزشک به عنوان وزیر فقط به خاطر ملاحظات جیب پزشکان است نه سلامت مردم. همانطوری که هیچ الزامی وجود ندارد که وزیر صنعت و جهاد، مهندسی و کشاورزی خونده باشن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
درست فرمودید.از این پس خدمه هواپیما باید جای خلبان پرواز کنند .ورتبه آخرای کنکور بالاتر از رتبه اولای کنکور قرار بگیرند.بیخود کردند که رتبه اول بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
رتبهت بهتر شده و رفتي پزشكي خوندي. يعني بلدي بيمار رو معاينه كني و درمان
شما كه اين همه رتبت خوب بوده بايد بفهمي كه بلدي بيمار رو درمان كني نه مديريت
البته صرفا قبل كنكور زحمت كشيده بودي و اگر كامنتها رو بخوني و يكم تو اينترنت سرچ كني ميفهمي وزارت پزشك در وزارت بهداشت كشورهاي توسعه يافته جايي نداره و بيشترشون يك سياست مدار يا يك مدير و ميزارن وزير شه نه الزاما يك پزشك رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
بهتر است غارغ التحصیل جغرافیا یا برق ویا فضانوردی به عنوان وزیر بهداشت منصوب گردد.یا همون رشته های پیراپزشکی که شدیدا مثل علوم آزمایشگاهی پرستاری و.. وزیر بهداشت انتخاب کنند..
اقای رو حانی متاسفیم بهت رای دادیم
باسلام پیشنهاد می کنم وزارت بهداشت ازمقوله آموزش وآموزش پزشکی مجدداجداشود وبخش آموزش به آموزش عالی ملحق شود.ووزیری مستقل برای بهداشت انتخاب شود.
تابناك ، تلاش كنيد كه سعيد نمكي بعنوان وزير معرفي نشود و اگر معرفي شد راي نياورد و حتا با عدد خيلي پاييني راي نياورد
ممنون از شما
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اتفاقا و احتمالا دکتر نمکی را خوب نشناختيد.
خيلی خيلی بهتر از قاضی زاده و همه وزرای فعلی کابينه هست.
خدارو شکر کسی که همه نهادهای پزشکی از بیمارستان ها تا داروخانه ها را به ورطه ورشکستگی کشاند. کسی که بحق سلطان کارانه نام دارد باید پاسخگوی رفتار ها و گفتارها و عملکرد خود باشد. آقای مثلا مردمدوست خانواده های کارکنان حوزه سلامت بجز جند ده پزشک خاص شما که پول بیمارستان ها و داروخانه ها را در قالب کارانه در جیب آنها ریختید دغدغه زندگی دقیقه ای دارند
باسلام .هیئت دولت همه سروته یک کرباسند فقط بدرد استعفا میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کاملا درسته
این دولت فقط به فکر منافع خودشه نه مردم
اتحاد مردم در به زمین زدن پزشکان مثال زدنیست.بعد از اینکه موفق شوندپزشکی را هم مثل مهندسی ویرانن کنند خیالشان راحت می شود.تنها رشته ای که در نهایت به درامد می رسد پزشکیست که چند سال دیگر این هم نمی ماند.
فقط برایم سوال است که مردم چرا به درامد ارایشگرن زن بنگاه های املاکی یا برخی مشاغل دیگر که ده برابر پزشکان درامد دارند هیچ اعتراضی ندارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
پزشکان این درآمد کلان رو که خودشون تولید نمی کنند! اونها این رو از بقیه مردم میگیرند و باعث فقیر شدن مردم میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
بله خیلی درست گفتی.آدم از بعضی کامنت ها احساس شرم پیدا می کند.هممون میدونیم که شاگرد اولای کلاسامان کیا بودند.بیچاره هایی که همش سرشون توی درس وکتاب بود کی بودند.حالا پس از چهل سال درس وزحمت شبانه روزی این نابغه های کشور ناراحتیم چرا درآمدی دارندکه بتونند زندگیشون را اداره کنند
کلک بود حیف از هاشمی که رفت .
خدارو شکر رفت
باید وزیری باشد که فقط به فکر پزشکان نباشد.
بهداشت مهمتر از درمان است.بهداشت یعنی پیشگیری
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
بیشتر از همه پزشکان از وزیر ناراضی بودند.حقوق بیشتر از یکسال آنها پرداخت نشده.
با سلام و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر هاشمی در زمان وزارت بهداشت که زحمات فراوانی برای وضعیت بهداشت جامعه کشیدند. اینکه سرپرست جدید پزشک نیست و فقط متخصص علوم آزمایشگاهی ( ایمنولوژی پزشکی) هست چند نکته:
- اولا وزارت یک پست مدیریتی هست نه درمانی بنابراین وزیر باید مدیر شایسته ای باشد نه پزشک حاذق
- ثانیا وزارت بهداشت برحسب نوع وظیفه اش معاونت های مختلف دارد مانند معاونت درمان، معاونت بهداشت، معاونت آموزش و...که می‌توان معاونت بخش درمان را به یک پزشکان دلسوز و شایسته سپرد.
- ثالثا سرپرست جدید متخصص علوم آزمایشگاهی ( ایمنولوژی پزشکی) می باشند و به سیستم و ساختار درمانی، تشخیصی و آموزش و پژوهش در وزارت بهداشت آشنا می باشند.
در نهایت امیدواریم حضور ایشان فرصتی شود تا علاوه بر درمان ، زیر ساختارهای مهم دیگر مانند بهداشت عمومی و آموزش حرفه ای و تخصصی مورد توجه قرار بگیرد . با تشکر
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
این کامنت هایی که می بینم تاسف می خورم به حال جامعه.چقدر حقیر شده ایم.فکر می کنیم اگر فارغ التحصیل بیکار هستیم ویا رشته پردرآمدی نداریم مقصر پزشکا هستند.من وکیل دادگستری هستم.بدخت جامعه ای که به دنبال تحقیر ونابودی نخبگان خودش هست.
سخنان وزیر بهداشت امشب تو تلگرام دست به دست میشه . ایشان گفتند که تجهیزات و لوازم دارو و با گران شدن ارز گران شدند ولی برای بخش بهداشت افزایش ندادند . اما برای جایی که در انجا ی که نزول میکردند مثل موسسات ۳۵ هزار میلیارد پرداخت از جیب مردم کردند . دمت گرم وزیر با شجاعتی بوده نیازی به پست و مقام نداشته حالا با رفتن ایشان مشکلات که حل نمیشه بدتر میشه
نوشدارو بعداز مرگ سهراب
اینهمه اشتباه
دولت ، رئیس دولت و مجلس کجا بودند
انتقادی که وزیر در رابطه با پرداخت 35 هزار میلیارد توسط دولت به مردم کردند باید گفت اینکه موسسات پول مردم را خوردند و مقصر دولت بود که سالها اجازه فعالیت به آنها داد و موظف است خسارت مردم را بخاطر کوتاهی که داشت بپردازد آیا کسی میتواند یک مغازه بودن مجوز باز کند
واقعا یکی جواب مارو بده، ما به روحانی رای دادیم یا نوبخت؟؟؟؟؟!
این جماعت وزیر بهداشت را هم گول ردن بیشتر رای دوره دوم اقایان بخاطر وزیر بهداشت بود
شیخ دیپلما ت باید بهنرین کارراانتخاب کند وان استعفا س تا همه مردم نفس راحتی بکشن
دکتر هاشمی با استعفا دادن فرار رو به جلو انجام داد
شخصی که باید پاسخگوی ضعف و ناکارامدی دستگاه بهداشت و درمان علیرغم بودجه هنگفت و نظام به شدت تبعیض آمیز دستمزدها باشد حالا طلبکارانه با استعفا از مهلکه گریخته است

ایشان باید پاسخگوی قضیه پلاتین های تقلبی هم باشد
وزیر بهداشت بخاطر حیف ومیل بیت المال باید محاکمه شود
همه ازدستمزدپزشکان مینالندآیاکسی ازدستمزدسرسام آورقشرغیرنخبه جامعه مثلا ازهمه واضح ترمکانیکهاکه نه دانشگاه رفته ونه امتحانی داده ودودچراغ خورده فقط چندروزی شاگردی کرده واکنون پولی که برای فقط معاینه ومشاهده اتومبیل میگیرندازچندبارویزیت پزشک فوق تخصص بیشتراست وپولی که بابت تعمیریک ماشین تصادفی میگیرندازگرانترین جراحان سنگین تراست نه بیمه ای قبول میکنندونه اگرپول نداری ویزیت رایگانت میکنند حرف هم بزنی باترشروئی جوابت رامیدهند،بادرآمدسرسام آورشان مشکلی نداریم وعلت آنستکه مابرای سلامتمان که نعمتی خدادادیست ارزشی قائل نیستیم ولی ماشینمانراازخودمان بیشتردوستداریم....به کی باید گفت؟
مردم میگویند اقای قاضی هاشمی از وزرای باهوش دولت میباشد . انتن های این وزیر خوب کار نموده و گیرنده های قوی داشته و اوضاع اشفته و بهم ریخته دولت را به خوبی رصد نموده و با این اقدامش قبل از وقوع سونامی پیش رو رفت !!!!
حالا نقش اپوزیسیون به خویش گرفته اند!…چه تلخ! دل هر جنبنده ای برای این احشام وحشی ریش می شود!.از بس دلسوز و دلواپس خلق الله هستند.وقتی یکی مثل نوبخت در راس یک سازمانی همچون برنامه و بودجه قرار می گیرد دیگر شما بخوانید حدیث مفصل از این مجمل!…
کسی که اهل مدیریت در شرایط سختی نیست، نباید دم از آرمانهای انقلاب و امام و رهبری بزند. آرمانهای انقلاب این بود که اینقدر حیف و میل، بی عدالتی در پرداختها و پول پاشی در دوران وزارت ایشان باشد؟
مطلب اصلی اینه که هیچ جایگزینی بهتر از قبلی نبوده . . شاید قاضی زاده برای مجلس آماده شود . در موج بازیهای سیاسی گیر افتاده اید .
یادتان هست گفتند خودتان انتخاب کردید باید تحمل کنید . در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد .
ما باید بینش خود را ارتقا دهیم .
آقای دکتر نمکی که سازمان محیط زیست رو به صورت غیر مستقیم داره در قسمت محیط طبیعی ویرون میکنه، خدا به داد وزارت بهداشت برسه........
آقای دکتر نمکی که سازمان محیط زیست رو به صورت غیر مستقیم داره در قسمت محیط طبیعی ویرون میکنه، خدا به داد وزارت بهداشت برسه........
برادران تو این کشور روحانی عملا کاره ای نیست قدرت در سایه نوبخت هست
صفحه تان از حالت عادی خارج و صنفی شده.
کامنتها فقط جواب و سوال صنف پزشکی شده.
دکتر هاشمی با اجرای طرح سلامت کاری کرد که مردم برای خدمات بیمارستانی 3 تا ده درصد فقط پرداخت کنند امیدواریم وزیر جدید این طرح بزرگ وبی نظیر را ادامه دهد.
در خصوص همکاران بخصوص در سطح معاونین وزارتخانه و روسای دانشگاه ها مدیران بسیار بی صلاحیت انتخاب کرد که گاهی مایه تمسخر دولت دکتر روحانی شده بود شبیه آنکه در تلگرام پیچیده بود ویک رییس دانشگاه متخصص اطفال را مدیر گروه پاتولوژی منصوب کرده بود ودانشگاه دیگری استادی را چون اعتراض کرده به شکل تحقیر آمیزی باز نشست کرده بود.امیدواریم وزیر جدید کار های خوب را ادامه دهد ولی تحولی در مدیریت ایجاد کند ودر معاونین وروسای دانشگاه ها تجدید نظر اساسی انجام دهد.
بیش از بیست ساله که کارمند بهداشتم،جماعتی از خود متشکرتر و بیسواد تر از این پزشک عمومی ها ندیدم
فقط کارانه و حقوق یامفت میگیرند،خیلیهاشون بلد نیستند رگ بگیرند بعضیهاشون از خون هم میترسند
خخخ
جالبه مردم چقدر الکی امیدوارن
سلام،
آقای دکتر نوبخت شخصیت جالبی دارد،
نمکی آمد که نمک روی زخم بیماران بگذارد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان