بازدید 5050

بیمارستان امام خمینی کرج مجددا فروخته می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به متقاضیان دارای اهلیت به صورت مزایده مستقیم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 03 January 2019
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به متقاضیان دارای اهلیت به صورت مزایده مستقیم خبر داد.

به گزارش «تابناک» محمد جواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد واگذاری و فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به متقاضیان، اظهار داشت: شرایط برای مزایده مستقیم این بیمارستان آماده شده است.

وی افزود: دیگر مزایده پاکت بسته دیگر نداریم و مستقیم شرکت‌ها و افرادی که توان داشته باشند می‌آیند و بر اساس شرایطی که اعلام می‌کنیم همانجا برای خرید بیمارستان اعلام آمادگی می‌کنند.

نماینده مردم کرج بیان کرد: اگر اهلیت و شرایط مد نظر و توانایی‌های خریداران بیمارستان ثابت شود بیمارستان به آن‌ها واگذار می‌شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در مورد الزام موضوع افزایش سهام شهرداری‌های دارای سهام در بیمارستان امام خمینی (ره) علی رغم مشکلات موجود و دلیل این کار، عنوان کرد:افزایش سهام شهرداری‌ها در مورد بیمارستان امام خمینی (ره) به این دلیل است که حقوق‌های پرسنل بیمارستان پرداخت شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مبالغ در دفتر بیمارستان به عنوان علی الحساب ثبت می‌شود، گفت: بعد از فروش بیمارستان این مبلغ تهاتر میشود، یعنی سهم شهرداری‌ها بعد از فروش به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پولی که شهرداری کرج بابت حقوق پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) داده است به شهرداری بر می‌گردد، گفت: بله این پول به شهرداری کرج بر می‌گردد و اصلا جای نگرانی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار