بازدید 7652
۱

بیمارستان امام خمینی کرج همچنان بلاتکلیف

کد خبر: ۸۹۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ 14 May 2019
به گفته رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج؛ سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز در واکنش به اینکه خریدار جدید بیمارستان نتوانست به تعهدات مالی‌اش در قبال این مجموعه درمانی به موقع عمل کند، قرارداد را فسخ نمود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، قاسم طاهری (رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) پیرامون آخرین وضعیت این بیمارستان و وعده بازگشایی آن در ماه رمضان، توضیح داد: متاسفانه علی‌رغم وعده‌هایی که داده شده بود، خریدار جدید نتوانست به تعهداتش عمل کند و مدیریت مجموعه را برعهده بگیرد. البته وی همچنان تلاش بر حفظ قرارداد و تامین مالی آن دارد و اظهار می‌دارد که به دلیل تحریم‌ها، نتوانسته منابع مالی را که در خارج از ایران داشته، به داخل ایران انتقال دهد. البته این فرد منابع دیگری در کشور دارد و قصد انتقال آن‌ها را به این بیمارستان دارد که آن نیز تاکنون میسر نشده است.

وی سپس توضیح داد: خریدار جدید حدود یک میلیارد تومان از مبلغ بیمارستان را سال گذشته به سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز داده بود و قرار بر این بود که ده میلیارد دیگر آن را نیز تهیه کرده و انتقال دهد. برای این روند یک بازه زمانی از سوی سازمان همیاری و بنیاد شهید (از جمله مالکان بیمارستان) تعریف شده بود، اما خریدار در بازه زمانی مشخص شده نتوانست این مبلغ را تهیه کند. سازمان همیاری نیز در مواجهه با این شرایط و برای جلوگیری از بروز مشکلات دیگر، اقدام به لغو مزایده و ابطال قرارداد نمود.

طاهری اظهار داشت: در پی بروز این مشکلات و عدم رسیدگی به احیای بیمارستان، با توجه به وعده‌هایی که در هفته کارگر از سوی معاون استاندار برای بازگشایی مجموعه در ابتدای ماه رمضان داده شده بود، ابتدای همین هفته کارکنان بیمارستان با برگزاری یک گردهمایی، به بلاتکلیفی خود اعتراض نمودند و خواستار رسیدگی مسئولان به مطالباتشان شدند.

وی افزود: از سوی معاون استانداری وعده‌ای داده شده مبنی بر اینکه تا آخر خرداد ماه، بیمارستان تعیین تکلیف خواهد شد. علاوه بر این و در واکنش به وضعیت معیشتی نامناسب کارکنان، طی جلسه مشترک سازمان همیاری و مسئولان استانداری مقرر شد مبلغی بابت معوقات قبلی تا پایان همین هفته به پرسنل داده شود تا میزانی از کمبود‌های مالی آن‌ها را جبران نماید. البته جزییات این مبلغ هنوز مشخص نیست.

طاهری اشاره کرد: طی چند ماه اخیر و با توجه به حضور استاندار جدید، امید‌های ما بیشتر شده چراکه وی همت قابل توجهی را برای احیای این مجموعه بزرگ درمانی به خرج داده است.

رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، گفت: کارکنان این بیمارستان بین ۱۱ الی ۱۲ ماه معوقه مزدی (با توجه به پرداخت‌هایی که گا‌ها طی حدود یک‌سال و نیم به تاخیر افتاده) دارند. پزشکان بیمارستان نیز بیش از دو سال است که حقوقشان را دریافت نکرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کدوم کار مثبت توی این مملکت بلاتکلیف نیست؟که این نباشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل