بازدید 2460

برگزاری جلسه شورای تخصصی تحول علوم انسانی

کد خبر: ۸۶۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 02 January 2019

رئیس شورای تحول و ارتقا علوم انسانی گفت: سیاسی شدن، سم مهلک فعالیت‌های شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی است و باید همه سعی کنیم این فعالیت‌ها به هیاهوهای سیاسی آلوده نشود.

به گزارش مهر، جلسه ۱۶۱ شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حداد عادل ضمن تاکید بر هماهنگی میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: انتخاب اعضای کارگروه‌های تخصصی باید چنان باشد که به روند برنامه‌ریزی تحولی علوم انسانی لطمه‌ای وارد نکند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: شورای تحول در تمامی مراحل بر صحت و اتقان تأکید دارد تا مبادا کاری سست و بی‌پایه به نام اسلام تمام شود.

رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: چه در مرحله تدوین سرفصل‌های درسی و برنامه‌های آموزشی و چه در مرحله تألیف متون درسی و سایر مراحل کار با جدیت و دقت علمی انجام می‌شود.

حداد عادل ادامه داد: سیاسی شدن، سم مهلک فعالیت‌های شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی است و باید همه سعی کنیم این فعالیت‌ها به هیاهوهای سیاسی آلوده نشود.

وی در ادامه با اشاره به سند تحول علوم انسانی افزود: تدوین اسناد راهبری جلوی آزمون خطا و اتلاف منابع را می‌گیرد و باید این دو موضوع در سند تحول علوم انسانی نیز مشاهده شود.

حداد عادل افزود: به جای عنوان سند تحول علوم انسانی نام این سند «بخش علوم انسانی نقشه جامع علمی کشور» خواهد بود.

وی افزود: حجت‌الاسلام‌ پارسانیا و حجت‌الاسلام‌ آذربایجانی از حوزه علمیه و از دانشگاه سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی و آهنچیان از وزارت علوم با تشکیل کارگروهی این نقشه راه را به صورت نهایی ویرایش کنند و دبیر این کارگروه هم حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمینی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان