بازدید 20735

اتفاقی بی‌نظیر در مشهد

کد خبر: ۸۶۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 01 January 2019

با امضای تفاهم‌نامه‌دو جانبه ای که با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری بین «شهرداری مشهد» و «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی»و با همراهی «بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر» انجام شد، مقدمات راه اندازی اولین کارخانه نوآوری در مشهد فراهم شد .این تفاهم نامه به زودی و با همکاری معاونت علمی و توسعه شتاب دهنده فردوسی تبدیل به تفاهم نامه سه جانبه خواهد شد.

به گزارش خراسان، همزمان با سفر معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به استان خراسان رضوی اولین کارخانه نوآوری، عصر دیروز با امضای تفاهم‌نامه‌ای دو جانبه بین «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» و «شهرداری مشهد» راه‌اندازی می‌شود.

دکتر «اسماعیل قادری فر»، معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری، با اشاره به جزئیات راه‌اندازی اولین کارخانه نوآوری در شهر مشهد به خبرنگار ما گفت: با توجه به ظرفیت بیش از حد تصور و فوق‌العاده مجموعه «آخرین خبر» و همچنین فعالیت های موثر و قابل‌تحسین مجموعه «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» طی 4 سال اخیر، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در راستای گسترش چتر حمایتی خود از این مجموعه، اولین کارخانه نوآوری را طی تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه بین «معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «شتاب دهنده کسب و کار فردوسی» و «شهرداری مشهد» راه اندازی خواهد کرد.

تفاهم‌نامه بین شهرداری مشهد و شتاب دهنده فردوسی با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در محل مرکز نوآوری شهرداری مشهد به امضا رسید. وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، درصدد هستیم در برخی پهنه‌های صنعتی شهر مشهد نظیر کارخانه قدیمی کوکا کولا که جنبه نوستالژیک دارد، اولین کارخانه نوآوری در حوزه کسب و کار را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم شهر مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای مذهبی جهان و پایتخت معنوی شیعیان، حضور بیش از 20 تا 30 میلیون زائر در این شهر و زیرساخت های خوبی که از نظر فضا و امکانات و اثرگذاری در جهان اسلام داریم، شتاب دهنده کسب و کار فردوسی به عنوان شتاب دهنده‌ای فرهنگی در حوزه کسب و کارهای نرم و هویت ساز، قطعاً می‌تواند زنجیره ارزش سازی را برای توسعه کسب و کار و رسوخ نوآوری‌های فرهنگی ایجاد کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر