بازدید 7078

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حکم نماینده سراوان را صادر کرد/ درازهی محکوم به درج تذکر در پرونده شد

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از صدور حکم محمد باسط درازهی خبر داد و گفت: نماینده مردم سراوان محکوم به تذکر شفاهی و کتبی به همراه درج در پرونده و کسر حقوق شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 01 January 2019

علیرضا سلیمی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از صدور حکم محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان به دلیل حاشیه های اخیرش خبر داد و گفت: بر این اساس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با تشکیل نشست، حکم نماینده مردم سراوان را صادر کرد.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه این حکم در ۹ بند به تصویب رسید و مقرر شد براساس ماده ۶ قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در این خصوص عمل شود، افزود: همچنین مقرر شد برای نماینده‌ای که فیلم جلسه غیرعلنی را ضبط و منتشر کرده است نیز اعمال ماده ۶ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان شود.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد برای آقای درازهی فقط بند الف و ب حکم ماده ۶ اعمال شود یعنی تذکر شفاهی و کتبی به همراه درج در پرونده؛ البته کسر حقوق هم خواهد شد اما این موضوع اثر زیادی ندارد و تذکر کتبی و درج در پرونده برای نماینده گران تمام خواهد شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق شکایت برای کارمند گمرک باقی بوده و می تواند در دادگستری شکایت کند که به وی اهانت شده است، تصریح کرد: آقای درازهی از هیئت نظارت تذکر کتبی دریافت کرده است و تذکر کتبی و درج در پرونده که بر مبنای سوء رفتار نماینده صادر می شود حکم سبکی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل