بازدید 2205

تمدیدمهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین

کد خبر: ۸۶۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 29 December 2018

معاون فرهنگی دانشگاه اهواز گفت: دومین سوگواره‌ی ملی علمی، فرهنگی، هنری اربعین، مهلت ارسال آثار شرکت‌کنندگان در این سوگواره را تا یکم بهمن‌ماه سال ۹۷ تمدید شد.

به گزارش آنا، از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالرحیم هوشمند با اشاره به فراخوان این سوگواره که از مهرماه امسال منتشر شده، گفت: این سوگواره در پنج بخش شامل پایان‌نامه، شعر، دل‌نوشته و خاطره، عکس، فیلم کوتاه و کلیپ و نماهنگ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اهواز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی این سوگواره خبر داد و گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار تا دهم دی‌ماه سال جاری تعیین شده بود که به دلیل استقبال و تقاضای شرکت‌کنندگان، این زمان تا اول بهمن‌ماه امسال تمدید شده است.

عبدالرحیم هوشمند اظهار کرد: عموم دانشگاهیان دولتی و غیر دولتی سراسر کشور می‌توانند تا یکم بهمن آثار خود را در زمینه‌های ذکر شده به دبیرخانه‌ی سوگواره به نشانی: دانشگاه شهید چمران اهواز، معاونت فرهنگی و اجتماعی و یا پست الکترونیک arbaeen.scu@gmail.com ارسال کنند. همچنین تلفن داخلی ۵۵۱۹ و نشانی اینترنتی www.arbaeen.scu.ac.ir برای آگاهی بیشتر در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: آیین پایانی این سوگواره، اسفندماه سال ۹۷ برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است، دومین سوگواره ملی اربعین با هدف گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه‌ی دانشگاهی، حفظ ارزش‌های نهفته در حرکت پیاده‌روی اربعین، معرفی و تقدیر از فعالان دانشگاهی در عرصه‌ی توسعه‌ی فرهنگ عاشورایی و بهره‌گیری از هنر در معرفی فرهنگ اسلامی، ویژه عموم دانشگاهیان سراسر کشور برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر