بازدید 2517

اعزام ۶۰ هزار نفر به عتبات عالیات

کد خبر: ۸۶۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 29 December 2018

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام دور جدید اعزام زائران به عتبات از امروز آغاز می‌شود

به گزارش میزان، مرتضی آقایی اظهار داشت: مرحله جدید اعزام زائران به عتبات عالیات از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شود در این راستا زائران برای ثبت نام جهت اعزام به عتبات می‌توانند از امروز جهت ثبت نام ابتدا به سایت مربوطه به آدرس اینترنتی atabat.haj.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه بیان کرد: ظرفیت اولیه در نظر گرفته شده برای اعزام این دوره ۶۰ هزار نفر است که هزار و ۵۰۰ کاروان در این مرحله اعزام می‌شوند که از این تعداد ۴۰۰ کاروان هوایی و هزار و ۱۰۰ کاروان هم زمینی است.

آقایی در ادامه درباره مدت اقامت زائران عتبات گفت: اقامت ۷ شبه به این صورت که ۳ شب در نجف اشرف، ۳ شب کربلا معلی و ۱ شب کاظمین است. زیارت سامراه و حرمین امامین عسگرین هم در برنامه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه درباره امکاناتی که زائران در این سفر از آن برخوردار می‌شوند افزود: تمامی کسانی که از طریق کاروان‌های سازمان حج و زیارت مشرف می‌شوند از پوشش‌های امنیتی، بیمه و درمانی برخودار هستند.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره قیمت کاروان‌های زمین و هوایی گفت: حداقل قیمت در کاروان‌های هوایی ۳ میلیون و ۲۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ است و در کاروان‌های زمینی ۱ میلیون و ۹۰۰ تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آقایی همچنین در ادامه درباره نحوه تخصیص ارز همراه به زائران گفت: ارز همراه یا نیمایی به زائران تعلق نی گیرد و زائران ارز مورد نیاز خود را باید به صورت آزاد تهیه کنند.

وی در ادامه از وجود کاروان‌های ابرار در این دوره خبر داد و افزود: هزینه سفر در قالب کاروان‌های ابرار در این دوره ۱ میلیون ۸۰۰ تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در استان‌های مختلف متغییر است.

آقایی در ادامه افزود: گروه‌های دانشجویی از عتبات دانشجویی نیز می‌توانند از فردا اقدام به ثبت نام جهت اعزا به عتبات کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان