بازدید 35534

یک دعوای درون سازمانی، منجر به توقف پخش حالاخورشید شد؟

در همین راستا اعلام شد، سریال «مُرّ قانون» که به عنوان یکی از گزینه‌های سریال نوروزی مطرح می‌شود، به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده هفته‌ آینده در استودیوی برنامه‌ «حالا خورشید» کلید می‌خورد. طرح این موضوع در متن خبر تولید سریال، که این مجموعه در استودیوی برنامه رشیدپور تولید می‌شود، معنادار بوده و مشخص نیست به اختلافات فوق الاشاره ارتباطی دارد یا ندارد!
کد خبر: ۸۶۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 26 December 2018

یگ دعوای درون سازمانی منجر به توقف پخش حالاخورشید شد؟برنامه «حالاخورشید» در حالی از دوم دی ماه پخش نمی‌شود که لوکیشن این برنامه روزانه برای ساخت سریال نوروزی «مُرّ قانون» اختصاص یافته است؛ اتفاقی که ظاهراً به اختلافات مدیریتی بازمی‌گردد و این بار رضا رشیدپور و برنامه‌اش، درگیر این اختلافات مدیریتی شده است.

به گزارش «تابناک»؛ «به اطلاع مخاطبان حالا خورشید می‌رساند فردا دوم (دی ماه) برنامه پخش نخواهد شد. زمان پخش بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد» با فرارسیدن صبح پنجم دی، همچنان این برنامه پرمخاطب به کنداکتور شبکه سوم سیما بازنگشته اما مسئولان نیز علت عدم پخش این برنامه را اعلام نمی‌کنند؛ مسأله‌ای که برای مخاطبان این پرسش را پیش آورده، در مسیر تولید این برنامه دوباره چه اتفاقی رخ داده است؟

شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد درگیری مدیر شبکه سه با مدیر تکتا از شرکت وابسته به صدا وسیما که میزبان دکور این برنامه بوده، منجر به توقف همکاری این شرکت با شبکه سوم سیما شده است. از آنجا که تکتا زیر نظر معاونت فنی است و شبکه سوم سیما زیر نظر معاونت سیماست، به نظر می‌رسد شاهد یک تقابل تازه در این سطح باشیم.

یگ دعوای درون سازمانی منجر به توقف پخش حالاخورشید شد؟

البته احتمالاً به واسطه تجربه درگیری پیشین معاونت سیاسی و شبکه سوم سیما که پای حالا خورشید را نیز به میان کشیده شده بود، این تقابل تازه رسانه‌ای نشده و مشخص نیست بر سر مسائل مالی است یا موضوع دیگری در میان است؛ اما در هر حال آنچه مشخص است شرکت تکتا اجازه تداوم فعالیت عوامل «حالا خورشید» را در این دکور نداده و حتی این دکور برای تولید سریال مناسبتی واگذار شده است!

در همین راستا اعلام شد، سریال «مُرّ قانون» که به عنوان یکی از گزینه‌های سریال نوروزی مطرح می‌شود، به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده هفته‌ آینده در استودیوی برنامه‌ «حالا خورشید» کلید می‌خورد. طرح این موضوع در متن خبر تولید سریال، که این مجموعه در استودیوی برنامه رشیدپور تولید می‌شود، معنادار بوده و مشخص نیست به اختلافات فوق الاشاره ارتباطی دارد یا ندارد.

این سریال شنبه هشتم دی ماه در اولین لوکیشن خود کلید می‌خورد و مشخص نیست ضبط این لوکیشن تا کی به طول بینجامد؛ بنابراین عوامل برنامه حالا خورشید، باید به دنبال لوکیشن تازه باشند و این برنامه تا مشخص شدن استودیو تازه، روی آنتن نخواهد رفت.

شبکه سوم در یک سال اخیر، خاستگاه حواشی فراوانی بود که مهم‌ترین آنها، عدم پخش برنامه عادل فردوسی پور برای چند هفته بود؛ اتفاقی که با نقدهای فراوانی همراه شد و در نهایت این برنامه بدون هیچ تغییری، دوباره به کنداکتور شبکه سوم سیما بازگشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۸
هزار فامیل؟جایی سراغ دارید که یک پست نون و آب دار باشه و یکی از این به اصطلاح آقازاده ها یا منسوبین به انقلابیون سابق وجود نداشته باشه؟
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خیر ؛ سراغ نداریم!!!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
نه
توروخدا هممون برای ظهورامام زمان دعاکنیم
خدابهممون رحم کنه
بچه بازی...
اصلا این چیزا مهم نیست
خوداشون هم میگن که
تاثیر شبکه های خارجی بیشتر شده
و گوش مردم به اونها
بیشتر شده تا تلوزیون داخلی
رشیدپور به تکرار افتاده
در ایران:

هميشه دوستان و آشنايان خود را به کارهاي مملکتي بگمار و براي آنها پست هاي متعددي در نظر بگير.زيرا اگر يکي در جمع خرابکاري نمود بقيه به دشمني او برنخيزند و حرمت فاميل را نگهدارند.

در کشورهای توسعه یافتهو حکومت مد نظر مولا علی علیه السلام و داریوش:

هرگز دوستان و نديمان خود را به كارهاي مملكتي نگمار و براي آنها همان مزيت دوست بودن با تو كافيست، چون اگر دوستان و نديمان خود را به كار هاي مملكتي بگماري و آنان به مردم ظلم كنند و استفاده نا مشروع نمايند نخواهي توانست آنها را مجازات كني چون با تو دوست اند و تو ناچاري رعايت دوستي نمايي.
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم ..... نشد بر سر آتش میسرم که نجوشم .

خیلی سعی کردند با این برنامه کنار بیان ولی نشد که نشد!
از ماست كه بر ماست.
حتما یک چیزی پیدا می شه، اگه پیدا نشه ما پیداش می کنیم.
باز دوباره رفتی خبر زدی مثل نود که پخش نخواهد شد دیگر
اونطور که خود شبکه زیرنویس کرده سری جدید حالا خورشید(احتمالا در استودیوی جدید) از شنبه هفته بعد شروع میشه/ در ضمن یک دوست ناشناسی گفته پستی سراغ دارین که نون و آب دار باشه ولی آقازاده ها یا منسوبین به انقلابیون سابق در اون حضور نداشته باشن؟ بله وجود داره. ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی که جوون هم هست - ریاست جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها - در خود صداوسیما ریاست جدید شبکه 1 و 5 که نسبتا جونن - تعداد زیادی از فرماندهین جوان نیروهای مسلح و ... . شما باید عادت کنین که به قضایا صفر و یکی نگاه نکنین. این نگاه صفر و یکی باعث میشه بعضی چیزایی رو که قبول ندارین از بیخ بزنین و بعضی چیزا رو هم (احتمالا مثل حکومت پهلوی و نظایر اونا) تا اوج ببرین بالا.. - درضمن فرهنگ اینکه یک آقازاده ای به خاطر رانت آقازادگیش رئیس بشه بسیار غلطه اما باید توجه کرد که در برخی موارد هم الزاما به دلیل آقازادگی نیست که برخی ها مسئول میشن. نظیر همین مدیر شبکه 3 که براش اینهمه جنجال درست کردن و هیچ از اقدامات خوب و مثبت و برنامه های تحول سازش نمیگن ولی از ایراداتش مدام خبر درست میکنن. ایشون اولا مستقیما آقازاده نیستن ثانیا تخصص و سابقه تحصیلی و کاریشون مرتبط با مسئولیتشونه ثالثا در عمل هم ثابت کردن لا اقل نسبت به خیلی شبکه های دیگه تلویزیون(ّبا وجود کاستی ها و ایراداتی که قطعا هست) خیلی بهتر فعالیت کردن. لذا بهتره انصاف داشته باشیم.
این بابا چه کیفی میکنه وقتی یکی مثل رشیدپور جلوش بصورت اته پته حرف میزنه .
وقتی کسی با رانت میشه مدیر این چیزا عجیب نیست
آراستگی حداقل لازمه برای یک مدیر هست نباید مدیر با یک کاپشن اسپرت در محل کار حاضر بشه
صدا و سیمای میلی دیگه همین است وبس!
اگر وقتی با برنامه نود برخورد شد شما حمایت میکردید از عادل امروز برنامه شما با مشکل مواجه نمی شد.
علت عدم پخش به 3 عامل بر میگردد
1-بدهکاری شبکه سه به تکتا بابت اجاره محل فوق
2-همزمان شدن امتحان پروازی آقای رشید پور
3-نزدیک شدن به بهمن ماه و محدود شدن سوژه ها برای برنامه زنده
آقازاده های دارای چندین پارتی(پارتی های چند جانبه) !!!! چسبیداه اند به جان سازمان ها ودارات.
سکانداری یک متعهد اما بی تخصص
همش تقصیر جناب خانه و خاله شادونه هستش .
با سلام. شبکه سوم سیما پولدارترین شبکه سیما است و معاونت سیما هم بد نبال کنترل بیشتر و حفظ سرمایه در زمین خودشان است. به همین خاطر هم جابحایی بر اساس نظر مستقیم ایشان انجام می گیرد.
مشکلات سیما بیشتر از طرف معاونت آن است.
اقاي رشيد پور بيخيال شو اين اقا اول گير داد فردوسي پور حالا گير داده به توًاين اقا وضعش خوبه سنش هم كمه وابسته همً هيت وًشرعا وًقانونا به كاري اشتغال پيدا كرده كهًدرًتخصصش نيست
قدیم ها ژن خوب فقط از پدر و مادر به ارث میرسید حالا دایره اش به اقوام خاله آدم هم میرسد
براساس کدام قانون یک جوان متولد 67 را مدیر شبکه 3 میکنند و دوتا برنامه پربیننده مثل 90 فردوسی پور وحالاخورشید آقای رشید پور را تعطیل میکنند این آقا به چه کسی وصل است آقای رشید پور فرزند شهید هستند وحرف دل مردم را میزنند ما هرچه میکشیم از مدیریتهای اینچنینی است
شبکه 3 بازم داره خودزنی میکنه شاید علت بی تجربگی مدیر جوانش باشه
........انتصابات فامیلی و رانتی آخرش میشه همین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار