بازدید 3907
۱

فارغ التحصیلی بدون پایان نامه در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 25 December 2018

رئیس دانشگاه آزاد گفت: از سال تحصیلی آینده امکان فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد بدون تدوین پایان نامه فراهم می شود.

به گزارش مهر، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه نشست معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه دانش برای دانش پیگیری نمی شود بلکه دانشگاه مسئولیت اجتماعی دارد و به دنبال ایفای نقش در جامعه است.

وی افزود: ما منابع عظیمی در تحصیلات تکمیلی داریم و طرح پایش با هدف زمینه های پژوهشی بر مبنای چالش های ملی و منقطه ای در حال تدوین است و از مهرماه سال 98 دانشجوی تحصیلات تکمیلی بر بستر طرح پایش فعالیت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: کشور ما دچار آفتی شده که پژوهش به عنوان امری جانبی مطرح شده و بازارهای کاذب ایجاد شد که این نوع موارد زیبنده آموزش عالی نبود.

طهرانچی تاکید کرد: در نظر گرفتیم دانشجویانی که نخواهند با پایان نامه فارغ التحصیل شوند اینها نیز مجاز شود و از ترم آینده امکان پذیر می شود.

وی گفت: آنچه به عنوان پژوهش در دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد به طور کامل کیفی است.

رئیس دانشگاه آزاد درخصوص جزئیات تفاهم نامه منعقد شده میان این دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: براساس این تفاهم نامه قرار است دفتر کانون پتنت در دانشگاه ایجاد شود.

طهرانچی عنوان کرد: پتنت هایی که توسط محققین ما تدوین شود مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می گیرد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان این دانشگاه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همه مقدمات برای صندوق نوآوری دانشگاه آزاد تهیه شده و سرمایه گذاری صورت گرفته و در مرحله ثبت نهایی آن هستیم.

طهرانچی اضافه کرد: همچنین یک صندوق حمایت از صندوق ها نیز وجود دارد که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد اجرایی امام ایجاد می شود و یک صندوق هزار میلیاردی نیز ایجاد خواهد شد که در کنار صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این آقای طهرانچی در اتاقش نشسته و دایما طرحهای سوخته و تازه میده بیرون و اصلا کاری به امور جاری نداره. چند نفر در نزدیکی طهرانچی با اتوبوس میمیرند وایشون دایما طرح میده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی