بازدید 8579

نگرانی خانواده‌ها درباره باشگاه‌های بدنسازی

خانواده‌ها حق دارند نگران فرزندان‌شان در باشگاه‌های بدنسازی باشند
کد خبر: ۸۶۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 24 December 2018

دبیر فدراسیون پروش اندام گفت: من هم فرزند دارم و به خانواده‌ها حق می‌دهم که نگران حضور فرزندانشان در باشگاه‌های بدنسازی باشند. به همه مربیان و باشگاه‌های بدنسازی توصیه کرده‌ایم که از فروش مکمل‌های غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی نصیبی در رابطه با برگزاری مسابقات چندجانبه فیزیک استان اصفهان که به یاد "ایمان رحیم‌پور" برگزار شد، اظهار کرد: مسابقاتی که در استان اصفهان برگزار شد از سطح مناسبی برخوردار بود، رشته بدنسازی فیزیک علاقه مندان زیادی را به خودش جلب کرده است. استان اصفهان در رشته پرورش اندام پتانسیل‌های زیادی دارد.

وی بابیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی رشته ورزشی فیزیک به استان مازندران رسیده است، تصریح کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت تا بتوانند در تیم ملی ایران حضورداشته باشند. نفرات برتر تورنمنتی که در اصفهان برگزار شد به مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

دبیر فدراسیون پرورش اندام خاطرنشان کرد: هرچقدر که در رشته فیزیک فعالیت کنیم مخاطبان بیشتری را جذب خواهیم کرد و مطمئن باشید که در آینده این رشته ورزشی با استقبال زیادی مواجه خواهد شد.

نصیبی در پاسخ به این سؤال که برخی از خانواده‌ها نگران هستند که فرزندانشان را به باشگاه‌های بدنسازی بفرستند و برای این مسئله فدراسیون چه راهکاری دارد؟ گفت: خودم فرزند دارم و به خانواده‌ها در این رابطه حق می‌دهم. به همه مربیان و باشگاه‌های بدنسازی توصیه کرده‌ایم که از فروش مکمل‌های غیرمجاز خودداری کنند. برخی از مواقع شاهد فوت یا مشکلات جسمانی شدید برای ورزشکاران این رشته ورزشی هستیم که به خانواده‌ها حق می‌دهیم.

وی ادامه داد: با اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا بتوانیم نظارت مناسبی را بر روی فروش مکمل‌های ورزشی در باشگاه‌ها داشته باشیم. نظارت مناسبی از طرف وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها وجود دارد که در این مدت با تعداد زیادی از باشگاه‌های متخلف برخورد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر