بازدید 3131

تعدادی از کارگران فولاد با کفالت آزاد می‌شوند

کد خبر: ۸۶۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 19 December 2018
وکیل مدافع تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز با بیان اینکه اتهام برخی کارگران بازداشتی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است گفت: مقرر شده تعدادی از کارگران بازداشتی با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند.

فرزانه زیلابی وکیل مدافع تعدادی از کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: امروز (چهارشنبه) برای برخی کارگران شرکت گروه ملی فولاد اهواز از جمله «کریم سیاحی» و «غریب حویزاوی» که قبل از دستگیری به من وکالت داده بودند، اعلام وکالت کردم.
 
این وکیل دادگستری افزود: پرونده در شعبه بیستم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز مطرح شده و اتهام برخی کارگران فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است.
 
وی با بیان اینکه از ذکر اسامی و تعداد بازداشت شدگان خودداری شده است گفت: مقرر شد تعدادی از کارگران با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند که متاسفانه بر خلاف قانون به صورت کلی اعلام کردند فیش حقوقی کارگران گروه ملی فولاد را برای کفالت نمی‌پذیرند. در این خصوص درخواست کتبی حدود ۲۰ کارگر متقاضی از معاون دادستان هم نتیجه‌ای در بر نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل