بازدید 9398
عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» در گفت وگو با «تابناک»؛

در انتخابات از شخصیت سید محمد خاتمی سوءاستفاده شد/وزرای روحانی، تنها به دنبال حفظ پست و مقام هستند/دولت و شخص آقای روحانی به اصلاح طلبان بی توجه اند!

متأسفانه با وجود اینکه اصلاح طلبان برای حمایت و همچنین حفظ دولت آقای روحانی همه نوع هزینه ای را متحمل شدند ولی دولت و در راس آن رئیس دولت، چندان توجهی به اصلاح طلبان و مطالبات اصلاح طلبی نداشت. آقای روحانی نه تنها وامدار اصلاح طلبان نمی داند، بلکه حمایت از دولت را وظیفه شرعی و سیاسی اصلاح طلبان می داند!
کد خبر: ۸۶۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 21 December 2018

جلال جلالی زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب کرد معتقد است: وزرای آقای روحانی تنها به دنبال حفظ پست و مقام خود هستند و در این راه از هر روشی استفاده می کنند؛ حتی از رویه های غلطی که در دوران آقای احمدی نژاد باب شد و بر اساس آن وزرا با باج دهی به نمایندگان مجلس، کار خود را خود را پیش می بردند.

به گزارش «تابناک»؛ این نماینده مجلس ششم در گفت وگو با «تابناک»، یکی از دلایل اصلی ناکارآمدی اقتصادی و نارضایتی صنفی و امثالهم را دخالت قوه مقننه در امور قوه مجریه دانسته و تصریح کرد: متأسفانه در انتخابات مجلس افرادی با عنوان اصلاح طلب وارد مجلس شدند که چندان با مشی اصلاح طلبی همخوانی نداشتند.

در انتخابات مجلس از شخصیت آقای خاتمی سوءاستفاده شد

عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» با تأکید بر اینکه مواضع وی شخصی بوده و ارتباطی با حزب متبوعش ندارد، ادامه داد: متأسفانه در انتخابات مجلس دهم و همچنین شوراهای اسلامی از شخصیت آقای خاتمی سوءاستفاده شد و با زدوبندهای سیاسی و مناسبات ناسالم یا به واسطه ژن خوب، افرادی وارد مجلس شدند که نه تنها اعتقادی به اصلاح طلبی نداشتند بلکه بعد از کسب کرسی نمایندگی مجلس تحت عناوینی همچون مستقلین و ولایی در فراکسیون های دیگر فعال شدند.

این استاد دانشگاه تهران، با اشاره به اینکه «نحوه بسته شدن لیست ها در انتخابات و عملکرد صعب فراکسیون منتسب به اصلاحات، موجب بدبینی مردم به اصلاح طلبان می شود» تأکید کرد: البته اصلاح طلبان همیشه در آستانه انتخابات مجلس با شرایط خاصی مواجه شده و معمولا در شهرستانها مجبور می شوند نهایتا از افرادی حمایت کنند که کارنامه روشن اصلاح طلبی نداشته با چندان به مشی اصلاح طلبی پایبند نبودند.

جلالی زاده با رد گزینه تحریم انتخابات، خاطرنشان کرد: من معتقد هستم اصلاح طلبان تا زمانی که از بابت نظارت استصوابی و رد صلاحیت نگرانی دارند، نمی توانند درست در عرصه انتخابات مجلس فعالیت داشته باشند. با این حال چون حضور در انتخابات برای گسترش جامعه مدنی و آگاهی طبقات و قشرهای مختلف جامعه با حقوق اساسی خود را ضروری می دانم، پیشنهاد می کنم که اصلاح طلبان در ایام انتخابات یک منشوری را تهیه کنند و افرادی که به آن منشور پایبند بوده و همچنین آن را قبول دارند، در لیست قرار دهند. در این صورت امکان بررسی عملکرد و تطبیق فعالیت نمایندگان اصلاح طلب با منشور مورد نظر و پاسخگویی به افکار عمومی نیز فراهم می شود.

روحانی محالفان اصلاحات را بر سمت های مهم گمارده است

عضو شورای مرکزی حزب «اتحاد ملت» با انتقاد از عملکرد دولت، عنوان کرد: متأسفانه با وجود اینکه اصلاح طلبان برای حمایت و همچنین حفظ دولت آقای روحانی همه نوع هزینه ای را متحمل شدند، ولی دولت و در رأس آن رئیس دولت چندان توجهی به اصلاح طلبان و مطالبات اصلاح طلبی نداشت. آقای روحانی نه تنها خود را وامدار اصلاح طلبان نمی داند، بلکه حمایت از دولت را وظیفه شرعی و سیاسی اصلاح طلبان می داند!

استاد دانشگاه تهران در ادامه افزود: با توجه به شرایط سیاسی کشور و بی مهری های دولت به اصلاحات و عدم استفاده از نیروهای اصلاح طلب و همچنین پاسخگو نبودن در قبال مطالبات اصلاحات می طلبد که اصلاح طلبان شفاف تر از گذشته در قبال عملکرد دولت پاسخگو باشند. انتظار این است که اگر دولت در راستای برآورده کردن مطالبات اصلاحات قدم برداشته به مردم گفته شود و اگر هم برعکس آن بوده به صورت شفاف و روشن با مردم در میان گذشته شود.

جلالی زاده ادامه داد: البته اظهرمن الشمس است که آقای روحانی نه تنها از نیروهای اصلاح طلبان استفاده نکرده که بلکه در بسیاری مواقع چهره هایی را بر سمت های مهم گمارده است که مخالف اصلاحات هستند.

روحانی حتی به اقلیت ها وقت ملاقات نمی دهد

نماینده اسبق مردم سنندج، یکی دیگر از ایرادهای وارده به دولت را بی توجهی به مطالبات اقلیت ها و قومیت ها خواند و گفت: در دور اول ریاست جمهوری آقای روحانی، تنها یک سفیر از اهل تسنن منصوب و رشته زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان تأسیس شد. اما در دور دوم ایشان هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی کوچک ترین قدمی برداشته نشد. این در حالی است که ریاست جمهوری آقای روحانی بدون شک مدیون اقوام و اقلیت هاست. کردستان با 73 درصد و سیستان و بلوچستان با 72 درصد آرا تاثیر بسزایی در پیروزی آقای روحانی داشت، اما بی توجهی ایشان به حدی رسیده است که حتی وقت ملاقات هم به اهل تسنن و کردها نمی دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶۲
اصلاحطلبان هیچ شانسی ندارند . به سرنوشت اصولگراها دچار شدند.
شما هم به فکر افراد بهتر از خاتمی باشید. تاریخ آن گذشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
دقیقا درسته.اصلاح طلبان و اصولگراها برای مردم تمام شده اند.
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
آش نخورده دهان سوخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اصلاح طلبان مثل داماد روحانی در جایجای دولت هستند اما ادای منتقد دارند
از خاتمی سو استفاده نشد
از ملت سو استفاده شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
یعنی اینا واقعا باید ناراحت باشن که از انتخابات برا مردم قصه بگن
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
از هردو سو استفاده شد
همه پست های دولتی دست اصلاح طلب ها بود...با امریکا هم که مذاکره کردید ، تهش شد « تقریبا هیچ»...حالا ژست منتقد گرفتین برای ۱۴۰۰..؟!!
مردم رو چی فرض کردین؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
خودت هم می دونی چرت و پرت میگی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
خیلی پرت میگی امریکا برای چی از برجام‌خارج شد . چرا برای هر چیزی ماسمالی میکنید . واقعا امریکا برای چی خارج شد آلان‌فقط مانده اروپا . واقعا دلایل بیشترب میخواهد طرف دارد میگوید قرار داد برجام حتی نتوانست احترام پرچم کشورش را حفط کند . اینقدر غرق در شعارهابودی فکر امروز را هم میکردی که ممکن هست طرف بزند زیر قراداد که میگوید برایش سودی ندارد واقعا در سیاست با خودت چند چندین . .
وقتی که رای اوردید که کلی کف و سوت می زدید و از محبوبیت جناب « تکرار» می گفتین..حالا که ناکارامدی افریدین ، از سو استفاده از عالیجناب می گین ..؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
تا ۱۴۰۰ هر روز و شب بنویس چون ارزو بر جوانان عیب نیست
رایی که با « بزن و برقص » و هیجانی و اجرای استنداپ کمدی توسط سلبریتی و مهناز و باران جمع بشه ، خیلی زود هم هشتک « پشیمانم» به دنبال خواهد داشت..طبیعیه..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
#
پشیمانم به رییسی رای ندادم تا ایران مشهد شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
خفمون کردی سه تا کامنت تا همین الان گزاشتی همه حرفهاتم تکراری هنوز به سن رای نرسیدی تو دیگه چی میگی عمویی
احسنت
همه ی این گرونی ها، تورم، رکود بازار، وضعیت ارز وطلا، قیمت خودرو، مسکن ، شغل و .... اخراج سفیران ایرانی از هلند، آلبانی ، بلژیک، دانمارک ... همه ی اینها نه تقصیر روحانیه نه اصلاحات همه اش تقصیر احمدی نژاده که وضعیت مملکت رو به ته دره برده
حتی باعث شد برخی به خاطر مفاسد اقتصادی برن زندان
من مطمئنم اگر یک دوره هشت ساله دیگه اصلاح طلبی حاکم شود همه مشکلات حل می شود ...
فقط نباید از اسم آقای خاتمی سوء استفاده شود، حتی اگر خودش هم گفت تکرار می کنم...
خاتمی مردم را گمراه کرد
روحانی در حد ریاست جمهوری نبود
خاتمی برای همیشه تمام شد..بهتر است به همان خطبه عقد خوانی برای سلبریتی ها بپردازد و دیگر در سیاست دخالت نکند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
کینه از سر و روی شما می بارد.

کسانی برای همیشه تمام شده اند که مشتی شعار موهوم که واقعا خوب هم نیستند را آرمان کشور قرار داده اند و حاضرند برای رسیدن به آن موهومات که خیر انسان هم حقیقتا در آن نیست انسان ها و مردم جامعه خود را فدا کنند. حقیقتا هر عقیده ای بر جان و آرامش انسان ها برتری دارد؟ آن هم تازه اگر کج مدارانه باشد با استراتژی ها و برنامه های اشتباه؟!!
به نظرم اصلاح طلب ها واصولگراها روحانی را هم دارند زمین میزنند همانطور که می خواستند احمدی نزاد را زمین بزنند مننها احمدی نزاد ادم قوی بود ودر مقابلشان ایستاد اما بعید میدانم اقای روحانی بتواند در مقابل انها بایستد این دو گروه مملکت را نا بود کردن
چه سوء استفاده ای شد وقتی شورا اصطلاح طلبی لیست می داد و پول می گرفت برای شورای شهر که الان وضعیت شورا شهر اینطوری
در انتخابات مجلس هم باید بگیم یا انتخاب اسامی با انتخاب خودتون بوده و الان برای فرار از مسئولیت این حرف رو میزندی یا این که مثل همیشه بی برنامه و بدون ضابطه و بر اساس روابط لیست دادید که ...
نمیشه بگی « تکرار می کنم » بعد که دولت خراب و خراب تر کرد ، بعد بگویید که اصلا ما روحانی رو قبول نداشتیم و مسئولیتش رو قبول نکنیم
تحریم انتخابات تنها گزینه است . هر کسی رای بیاره بازم میشه روحانی یا احمدی نژاد . هیچ امیدی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
داداش تحریم هم کنیم آخر کسی رای می آورد احتمالا بدتر از این دو جناب
عملکرد دولت روحانی خوب نبوده ، اما عارف که عضو اصلاح طلبان است چطور؟ سکوت مطلق در مقابل بسیاری از مسائلی که باید حرف میزدن.
حالا شدن وزرای روحانی؟!
تا دیروز که می گفتید ژنرال های اصلاحات و‌ امیر کبیر و برند و ...خخخخ
کاملا درست هست . چون اصلاح طلبان کاندید نداشتند ولی آقای روحانی از این موقعیت استفاده کرد و با شعار اصلاح طلبان رای اوردند . یعنی اصولگرایان همان رای بود که به رییسی داده شده . حالا که اصلاح طلبان میگویند ما مردم را تشویق گردیم که به شما رای بدهند مطالبه مردم چی میشود اینجا زرنگ بازی که نیست بحث احترام به اعتماد مردم به منتخب خود هست اعتماد کردم رای دادم
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
شما حافظه ی تاریخیت از ماهی هم کمتره
عارف از کاندیداهای اصولگرا بود؟؟؟
ژنرال ها و امیر کبیر که برندهای دولت برای اصولگراها بودن
اینکه آقای هاشمی طبا که خودش کاندید اصلاح طلبان بود و به روحانی رای داد اصولگرا بود؟؟؟
اصلاح طلب اصول گرا میانه رو همه یکی هستید فقط در فکر سرمایه اندوزی دیگه چپ و راست رو مطرح نکنید دستتان رو شد من یکی دیگه محال است در هیچ انتخاباتی شرکت کنم و اگر یکی و دو مورد شرکت کردم از خدای خود تقاضای ببخش دارم
باتوجه به کارنامه شکستخورده روحانی دردوراول حمایت از روحانی در دوره دوم بزرگترین اشتباه تاریخی اصلاحطلبان بود روحانی بااجرایسیاستهای شکستخورده وپرداختیهای ناعادلانه کمر اکثریت ملت ایران رازیر فشاراقتصادی خم نمود وبلاترین ضربات رابه رای ونظر ملت زد بطوریکه اکنون حتی دربین 24میلیون رای دهنده یک درصد هم پایگاه ندارد ومردم بطورعلنی بخاطر فشارهای اقتصادی وتورم کمرشکن به وی نفرین میفرستند خصوصا بازنشستگان وکارمندان وکارگران که قربانیان اصلی سیاستهای اقتصادی ناکارامد روحانی شدند
کاش خاتمی چشم بسته از روحانی حمایت نمی کرد شاید رئیسی شرایطی بهتر برای ملت رقم می زد و الان از ابر تورم خبری نبود
اصولگراها و اصلاحطلبان دولبهٔ قیچی هستند.
مردم فریب هیچکدام را نباید بخورند.
خر اقای روحانی از پل گذشته ، دیگه برای پل هم اهمیت قائل نیست ، چه رسد به کسانی که کمک کردن.
روحانی بابدعهدی وخلف وعده واجرای سیاستهای اقتصادی ماقبل تاریخ تنها به 24میلیون رای دهنده بد عهدی نکرد بلکه به محبوب قلوب اکثریت ملت ایران سید محمدخاتمی بد عهدی بزرگی کرد
بعنوان کارشناس بازنشسته که طی دودوره به روحانی رای دادم ازصمیم قلب ضمن پشیمانی ازرای دادن به وی ازخدا میخواهم همانطور که نوبخت وروحانی با پرداختیهای ناعادلانه به بازنشستگان وکارمندان با وزرا ومقامات استخوانهای آنان رازیر فشاراقتصادی له نموده وشرمنده خانواده هایشان کرده دولتش هم در نزد ملت وکشورهای جهان مفتضحترازوضعیت فعلی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
دو جناح با دو رویکرد هم در اقتصاد و هم در بخش فرهنگ و هم سیاست گداری در روابط خارجی کاملا اختلاف دارند منتها عقبه قدرت و ثروت اصولگرایان زیاد هست . آنها هر جا حتی در شهرداری تهران چنان هزینه ای ایجاد کردند که تا چندین سال نمیشود سرو سامان داد یعنی این طیف هر جا پا گذاشتند وصعیت قبلی را آمیخته با شعار میکنند که دیگر درست شدنی نیست اینقدر خطوط قرمز دور خودشان کشیدند براحتی به مخالفین خود انگ اعدام میدهند یعنی هم با خود مردم درگیر هستند هم با همه کشورهای دنیا درگیرند . اصلا داخل کشور را میگویند ولش کن ما باید به کمک مستصعفین دنیا باشیم .
هر سیستم حکومتی دارای دو جناح اصلی و دو طیف در اطراف ان دو جناح است که با فرصتهایی که مردم به آنها میدهند به انجام وظیفه برای مردم و کشور میپردازند
و چنانچه در هر نوبت که دولت و مجلس را بدست میگیرند نتوانند به اهداف و قولهایی که به مردم داده اند برسندقطعا از طرف مردم به کنارگذاشته میشوند
الان ۴۰ سال از پیروزی انقلاب میگذرد و دو جناح اصلی راست اصولگرا و چپ اصلاح طلب و دو طیف سازندگی و اعتدال همگی امتحان خود را پس داده اند و همگی متاسفانه با نمرات کم و زیاد زیر ۱۰ رفوزه شده اند .
دیگر اکثریت مردم عملا انتخاب و امید دیگر و راه جدید نرفته دیگری را در بین این جناحههای سیاسی نمی بینند که قبلا امتحان نکرده باشند
و این که این آقایان قصور و اشتباه و گناه را گردن یکدیگر بیندازند برای مردم زیاد فرقی در اصل ماجرا ندارد .
این سیستم چنانچه موجبات پوست اندازی و تغییرات بنیادی و فوری و فراگیر را انجام ندهد قطعا اینده ای امیدوار کننده را شاهد نخواهد بود
این آقا بجای اینکه بگویند درانتخابات از فلانی سوء استفاده شده بهتر بود می کفتند در همه موارد همه کسانی که می خواستند کاره شوند از مردم مظلوم ومضتضعف ایران که فقط درد دین دارند وبخاطر دین ومملکتت خود همه ناملایمات راتخمل میکنند ومتاسفانه مسئولین هم بکار خود مشغولند وحالا افتخارشان این شده که چند بسته غذائی به فلان منطقه آنهم باتاخیر چند ماهه کمک کرده اند مثلا 12 آذر صدا وسیما اغلام کردهشت الی ده روزدیگر دویست هزار تومان کمک معیشتی دولت به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت میشود و دوباره سه روز پیش زیرنویس شبکه پنج نوشته بود تا یکی دوروز آینده پرداخت میشود از ابتدا هم قرار بود با حقوق آذر ماه پرداخت شودببینید با هر کدام از این اعلام ها حداقل ده درصد به قیمت ها اضافه میشود وجلوگیری هم ازاین گرانی نمی توانند بکنند پس خواهشا از اعلام اینگونه موارد قبل از اطمینان ازپرداخت بموقع خوددار ی کنند .لاقل این خودش کمکی درخور برای جلوگیری از گرانی میباشد.. فی امان الله .اگر الله تبارک وتعالی خودش فرجی برساند انشاءالله .
روحانی نمونه بارز یک اصلاح طلبه و هیچ وقت عملکرد اصلاح طلبان دیگر بهتر از روحانی نمیشه. چرا که کابینه روحانی مجموعه ای از تمامی اصلاح طلبان بعد از اننقلابه.
تو این وضعت اقتصادی به وجود آمده مطالبات اصلاح طلبان چی هست که روحانی به آنها توجه نمی کند؟ نکنه هنوز رفع حصره؟؟ !!!
حسن آقا اینقدر سیاستمدار هست که بدونه، بازی چپ و راست برای "شیر"کردن خلق الله برای شرکت در انتخاباته.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
آقا جون هر کسی دوست دارید، کل پیام رو بذارید، چرا قلع و قمعش می کنید؟!!!
خاتمی را زیادی گنده کرده اید. یکی از تند روترین افراد دهه شصت که حالا ژست اصلاح طلبی می گیرد وفقط برای بدست آوردن رای ملت..
خاتمی با بیانیه دی ماه ۹۶ خودزنی کرد و در سپهر سیاسی ایران و جهان به محاق رفت و دیگر آن دوران شیرین برایش تکرار نخواهد شد و در هیچ معادله ای از سوی مردم جدی گرفته نخواهد شد
خاتمی و ماجرایی که به تلخی تمام شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
آرزو بر شما عیب نیست. آرزو داشته باشید
روحانی هیچ حرفی از خودش ندارد. محافظه کارترین انسان تاریخ. صد رحمت به احمدی نژاد از کسی ترس نداشت. روحانی برنامه و استراتژی ندارد و فقط دنبال گذران اوقات است. اگه باقی اصلاح طلبها هم مثل نجفی باشن بهتره بروند لبو بفروشند و سرنوشت ملت رو بازیچه خود نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
روحانی در جلسه ماه رمضان بود و در سخنرانی گفت دیگر رقابت انتخاباتی تمام شد و دیگر بحث ها را تمام کنید . من حدس زدم که این بنده خدا اصلا فکر دل مردم را نکرده فکر کرده همین اینکه از مردم رای گرفت تمام شد نه در دمکراسی چنین نیست نگاهی به ترامپ بیندازید دیگران برای امنیت خود هزینه کنند ‌.. خاتمی هزینه زیادی داد و خودش تنه یادم هست از پس گروه فشار برآمدو هزینه جانی هم دادند . روحانی باید اصولگرایان را از تمام قدرت ادارات کنار بزند . با این افراد نمیشود کار کرد
قطعا اصلاح طلبان مسبب این وضعیت مملکت هستند و ۱۰۰٪ مردم حافظه خوبی دارند که این دولت کاملا اصلاح طلبی با حمایت و پشتیبانی این حزب در هر دو دوره رای اورد و مردم به این فلاکت کشاند . جالبه اگه این دولت دستاوردی داشته باشد که واقعا ندارد اصلاح طلبان به پای خودشان میدونن ولی این همه بدبختی و بیچاره گی که عاملش دولت اصلاح طلبیست میگویند کی بود کی بود من نبودم!!!!!! مردان این سرزمین را شرمنده خانوادهایشان کردین .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اصلاح طلبان باعث صد درصد مشکلات کشور هستند . شما که اصلا برای کشور برنامه ندارید دوست عزیز برنامه شما فقط فقط با مبنای اخلاقی هست که مردم وطیفه دارند به همسایه کمک کنند . حالا همسایه پولدار کمک نکرد چیکار میکنید میروید در خانه اش کتک میزنید . باور کن در تمام حوزه ها همین مراتب هست یعنی برنامه برای کشور ندارید فقط روز و شب کارتان شده چه در مسجد و رسانه و سایت روصه خوانی . شما به سخنان مصباح دیشب نگاه کنید به سخنان جنتی دیشب گاه کنید .
کی خوبه ؟کی بد؟معلوم نیست .من که هنوز در کما فرورفتم شما ها چی؟بیدارین یا درکما؟
نه اصلاح طلب نه اصولگرا مردم گرسنه نون میخوان فقط احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
اون که هرگز نه
ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﺎﺗﻤﻲ ﺭاﻱ ﺩاﺩﻡ و ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﮔﻔﺖ ﺗﻜﺮاﺭ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑﻪ اﺣﺘﺮاﻣﺶ ﺭاﻫﻲ ﺻﻨﺪﻭﻗﻬﺎﻱ ﺭاﻱ ﺷﺪﻡ. ﻭﻟﻲ اﻧﺼﺎﻓﺎ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﻛﻪ اﻧﻘﺪﺭناکارامد اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻬﺎ ﺭاﻱ ﺗﺎﺭﻳﺨﻲ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﺗﺪاﺭﻛﭽﻲ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﻣﻴﺸﻮﺩ و ﻳﺎ اﻧﻘﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻟﻮﺡ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮاﻥ اﺯ اﻭ ﺑﻌﻨﻮاﻥ ﭘﻠﻜﺎﻥ ﺗﺮﻗﻲ ﺳﻮ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ, ﻫﻤﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﻛﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ برکنار شوند . ﻛﺎﺭ اﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ و ﺩﺭ ﺭاﺱ اﻧﻬﺎ ﺧﺎﺗﻤﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ.
مشکل دولت برخی اطرافیان روحانی هستند که خود را به تجاهل زده اند
ما که هرچه نگاه میکنیم دور و برمان، اصلاح گران سیاسان سر کارند.
بنام خدا
اون بنده خدایی که اون شعار رو(اصلاح طلب اصول گرا...) اختراع کرد اصلاح طلبان در اوج قدرت و شوکت بودنند به افای خاتمی لقب رییس جمهور ساز می دادنند لیستهایی رو تایید کرد که اعضاش تو مجلس اومدند دنبال حق و حقوق والدینشان پسر اونیکی هم که باباش اصلا و ابدا اصلاحی نبود ژن سواکن اصلاحات شد و اون معاون سینه چاک تو مناظره که از هرچی اصلاحی بدش میومد این جریان را اصیل و ریشه دار و پر طرفدار میدونست .بنده خدا اقای جلالی زاده مردم رو چی فرض کردید.برو و یکی دیگه رو برای ۱۴۰۰علم کن حنایی اون جناها دیگه رنگی نداره
بازی اصولگرا یا اصلاح طلب تمام شد .چهل سال برای اثبات ناکارامدی یک شیوه حکومت داری کافی است . ادامه این مسیر اتلاف عمر ، سرمایه و آینده این کشور را در پی خواهد داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
میشه بفرمایید حالا چه باز جایگزینی داریم که بکنیم؟
اصولگرا و اصلاح طلب پدر این ملک را در آوردند. ۸ سال دست احمدی نژاد بود باز یک کارهایی تو مسکن مهر و یارانه انجام داد. بعد از جنگ ۲۲ سال دست چپ و راست بوده است. واقعا جز تورم مزمن ۲۰ تا ۳۰ ددصدی و رشد اقتصادی کم و بیکاری بالای ۱۰ ددصد چیزی بوده. وا بدید دیگه.
یجورایی همه گفتن اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدال و فلان و ... تمام شد وامتحان پس دادن میشه یکی بمن بگه یکی بخاد بیاد رییس جمهور شه از چه طیفی باید خودشو معرفی کنه . خوشبحال خودم که هیچوقت رای ندادم و نمیدونم اینا اصن یعنی چه فقط یادمه زمان انتخابات خاتمی میگفتن بهش رای بدین چون سید هستش
همیشه عقب هستید.
چرا در آن زمان بیکار بودید.
تا حالا تمامی احزاب نا کارآمدی و بی لیاقتی خودشان را نشان داده اند و در تمامی زمینه ها ابزار دروغ را در سبد خودشان قرار داده اند.
فایده ندارد هر کدام رای اوردند دور دوم مردم را نابود کردند
تابی چرا نظرم رو چاپ نکردی انصافا نظرم از خیلی از نظرهای بالا متعادل تر ( ترسوانه تر) بود ای بابا تو هم با ما سر ناسازگاری داری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی